وزیر منصوب به عنوان نماینده هیئت دولت / آماده باش کلیه دستگاه های اجرایی در شهرستان حضور خواهد داشت


ساعت: 16:06
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885948

روح الله نباتی بیان کرد: نصب بنر خوش آمدگویی توسط ادارات، دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی ممنوع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; روح الله نباتی فرماندار شهرستان بهار در جلسه شورای اداری که با حضور تمامی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برای آماده سازی دستگاه ها برای سفر ریاست جمهوری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی برای سفر ریاست جمهوری آماده می شوند. دستگاه ها باید آمادگی کامل داشته باشند و حضور رئیس سازمان محیط زیست و یکی از چهار وزیر جهاد کشاورزی، صلح، میراث فرهنگی و اداره راه به عنوان معاون نماینده هیئت دولت در یک شهرستان قطعی شد..


روح الله نباتی تصریح کرد: بر اساس سیاست های دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی نصب بنر خوش آمدگویی توسط ادارات، دستگاه های اجرایی و نهادهای کشوری ممنوع است و استقبال هیئت دولت و نمایندگان رئیس جمهور در شهرستان ها به طور کامل می باشد. توسط مردم انجام می شود. و استفاده از امکانات دولتی اکیدا ممنوع است و بازدید مردمی رئیس جمهور محترم در سالن شهید سلیمانی همدان واقع در میدان عاشورا برگزار می شود..


نباتی با اشاره به مهم ترین برنامه های پیش بینی شده سفر هیئت دولت به بهار گفت: دیدار با خانواده شهدا، دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف مردم، تشکیل شورای اداری شهرستان و افتتاح برخی سازه ها. پروژه هایی با حضور یکی از وزرا و رئیس سازمان محیط زیست یکی از برنامه های قابل توجه روز پنجشنبه در شهرستان بهار برگزار می شود که در آن مسائل، مشکلات اساسی و مطالبات در همه زمینه ها شناسایی و بررسی می شود..


محمدرضا شفیعی معاون امور عمرانی استانداری بهار با اشاره به پل ارتباطی مردم با رئیس جمهور و جمع آوری نامه های مردمی گفت: سامانه تلفنی 111 چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 7:30 در حالی که 9:30 بعد از ظهر آماده دریافت سوالات و مشکلات مردم و انتقال آن به شورای دولت است و مردم می توانند درخواست خود را ثبت کنند، همچنین نامه های مردم به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده می شود..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید