وزیر ورزش به اعتراض کاپیتان پرسپولیس پاسخ داد

200309

حمید سجادی وزیر ورزش درباره تکمیل ترکیب هیات مدیره پرسپولیس گفت: هیات مدیره پرسپولیس خودش روی رضا درویش تمرکز دارد و افراد را شناسایی می کند. قانون می گوید که هیئت مدیره می تواند 3 یا 5 نفره باشد و ما به قانون پایبند هستیم. نیاز است افرادی که اطلاعات کاملی از مسائل اقتصادی و بورس داشته باشند در این زمینه حضور داشته باشند یا از مشاوران باشگاهی متخصص در این مسائل استفاده کنند. سازمان خصوصی سازی جلسات متعددی با کارگروه های اقتصادی برگزار کرد تا کار به بهترین شکل ممکن انجام شود. ما باید از این شرایط به بهترین شکل عبور کنیم.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان تابستان به 51 درصد انتقال در استقلال و پرسپولیس به مردم می رسیم. در این راه هیئت مدیره می تواند کمک زیادی کند، من در خدمت مدیران هر دو تیم هستم و هر وقت کاری داشته باشند اعلام می کنیم بدون دستور به دفتر من می آیند. گاهی اوقات از صبح زود تا صبح جلسه داریم و هر کاری از دستمان بر می آید انجام می دهیم. حالا عدم تاکید بر اینکه یکی از اعضای هیات مدیره استعفا داده یا نه طبیعی است و اینطور نیست که از مدیرعاملی خارج شویم. پیشنهادهایی برای پرسپولیس وجود دارد و در حال پیگیری هستند که در زمان آقای درویش اگر نیاز به اضافه شدن افراد باشد چه کاری باید انجام شود.

سجادی درباره دربی 98 نیز گفت: بازی خوبی بود. دیدم تماشاگران اعتراض داشتند که طبیعی است. چنین مواردی وجود دارد و کارشناسان باید نظر بدهند. من کاری به نتیجه ندارم، اما تا زمانی که تاج حکمرانی می کرد و ورزشگاه تماشاگر بود، ارزشمند است. باور کنید از دیدن تماشاگران آنقدر خوشحال شدم که انگار دنیا را به من داد.

وی در پایان درباره انتقادات تند سیدجلال حسینی از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بعد از دربی گفت: من هیچ کدام از این انتقادات را نشنیدم و هیچکس هم هیچ یک از این حرف ها را به من انعکاس نداد. من وارد این مسائل نمی شوم.

دیدگاهتان را بنویسید