وزیر ورزش جامعه تنیس را تشویق کرد/ با برنامه های هدفمند به دنبال پیشرفت هستیم


ساعت: 20:31
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839110

رئیس فدراسیون تنیس گفت: حضور وزیر ورزش و جوانان در پایان هفته اول تور جهانی تنیس J3 باعث دلگرمی جامعه تنیس شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوید عزیزی در گفت و گو با رسانه رسمی فدراسیون تنیس گفت: برای اولین بار است که مسابقات جام جهانی در ایران برگزار می شود و بسیار خوشحالیم که این اتفاق در حال حاضر رخ داده است، بنابراین صفحه دیگری در کتابی ثبت شده است. برای پیشرفت تنیس در کشورمان. بی شک تداوم چنین مسابقاتی می تواند انگیزه ای برای جوانان تنیس کشور باشد و استعدادهای بیشتری جذب این رشته مفرح شود.

رئیس فدراسیون تنیس ادامه داد: دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز در مراسم اختتامیه این مسابقات حضور داشت و افتخار میزبانی نفر اول کشور را داشتیم. وی همچنین در این مراسم به ایراد سخنرانی و مصاحبه پرداخت و با سخنان خود جامعه تنیس ایران را تشویق کرد. از جناب آقای دکتر سجادی بابت این اقدام کمال تشکر را داریم. شکی نیست که تنیس با وجود حمایت های همیشگی دکتر سجادی و همکارانش در وزارت ورزش و همچنین دوستان و همکاران کمیته ملی المپیک در انتظار روزهای درخشانی است.
دکتر عزیزی با اعلام اینکه میزبانی ایران در سطح سه تور جهانی قابل قبول است و باعث ایجاد اتحاد و همدلی بین ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته شده است، تاکید کرد: با استفاده از تمامی نقاط قوت، ظرفیت ها و امکانات موجود توانسته ایم میزبانی شایسته را ارائه دهیم. . در هفته اول قهرمانان ملی و بیش از 50 تنیسور از کشورهای دیگر را در اختیار داشته باشیم. هفته دوم شروع شده و امیدوارم با درخشش و موفقیت بازیکنان جوان ایرانی به پایان برسد. با این حال، ما برنامه‌های گسترده‌ای برای میزبانی بیشتر مسابقات بین‌المللی داریم.»
عضو هیئت مدیره فدراسیون تنیس افزود: در سال 1401 بیش از 20 هفته مسابقات بین المللی در سطوح مختلف از جمله تور جهانی جوانان، تور آسیایی و تور بین المللی پیشکسوتان برگزار خواهیم کرد و در نظر داریم میزبانی مسابقات جهانی بیشتری را در کشورمان داشته باشیم. از طریق مشاوره باید اذعان کرد که تنیس در ایران در حال رونق است و با وجود اینکه فدراسیون یک زمین تنیس ندارد اما می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

دکتر عزیزی در پایان گفت: بنا به گفته وزیر ورزش امیدواریم هر چه سریعتر تعدادی از زمین های تنیس به فدراسیون بازگردانده شود و بتوانیم آنها را در اختیار تیم ملی قرار دهیم. برنامه ریزی و حمایت هدفمند از جامعه تنیس وظیفه من و همکارانم است و همچنان به تلاش خود ادامه می دهیم تا این وظیفه مهم را به خوبی انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید