وضعیت آب شرب شهرکرد بهبود یافته است


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891212

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری:

احمدرضا محمدی گفت: وضعیت آب شرب شهرکرد بهبود یافته است اما همچنان مناطقی در شهرکرد هستند که با مشکل فشار آب مواجه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدرضا محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی وضعیت آب شرب شهرکرد بهبود یافته است.


وی افزود: هنوز مناطقی در شهرکرد با مشکل فشار آب مواجه هستند. در اکثر مناطق آب در طبقات همکف و اول وجود دارد. با افزایش ارتفاع مخازن آب، مشکل سایر طبقات نیز حل می شود و همه شهروندان به آب سالم دسترسی خواهند داشت.»


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر در محله یا منطقه ای در شهرکرد همچنان آب وجود ندارد یا مشکلی وجود دارد به دلیل وجود هوا در لوله ها است. مشکل را حل کن


محمدی تصریح کرد: شهروندان برای بیان مشکلات خود به ویژه در مناطق مرتفع با شماره تلفن 122 تماس بگیرند، در صورت نیاز آب بسته بندی شده یا آب معدنی در این مناطق توزیع می شود و یا تانکر آب در محل وجود دارد.


وی ضمن تشکر از صبر و شکیبایی اهالی شهرکرد در ایام قطعی آب این شهر خاطرنشان کرد: همچنان از مردم می خواهیم تا حد امکان در مصرف آب صرفه جویی کنند و از آب برای مصارف اولیه استفاده کنند تا آب در دسترس همه مردم باشد. .


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: وضعیت مخازن آب شرب شهرکرد رو به بهبود است و در صورت همکاری مردم، آب برای مصرف خود ذخیره می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید