وضعیت آب و هوا امروز 13 بهمن 93 / جو آرام و آسمانی آفتابی در اکثر نقاط کشور

وضعیت آب و هوا امروز 13 بهمن 93 / جو آرام و آسمانی آفتابی در اکثر نقاط کشور

روز جدید : امروز در شهرهای مختلف کشور آسمان آفتابی و هوا آرام است. روز پنجشنبه جوی پایدار و آرام را در کشور مشاهده خواهیم کرد و در اواخر وقت با شروع تدریجی ناپایداری جوی در مرز جنوبی آذربایجان غربی بارش خواهد بود.

امروز در شهرهای مختلف کشور هوای آفتابی و آرام حاکم است.

امروز چهارشنبه این کشور آسمانی آفتابی و آرام دارد. وزش باد شدید و گرد و خاک در جنوب شرق پیش بینی می شود.

روز پنجشنبه جوی پایدار و آرام را در کشور مشاهده خواهیم کرد و در اواخر وقت با شروع تدریجی ناپایداری جوی در مرز جنوبی آذربایجان غربی بارش خواهد بود.

جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، در نواحی غرب، زاگرس مرکزی، شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، دامنه های جنوبی البرز مرکزی، قزوین، البرز و قزوین بارش برف و باران پیش بینی می شود. استان های تهران

روز شنبه علاوه بر این مناطق، با شمالی شدن جریانات دریای خزر، بارش در سواحل شمالی آغاز می شود و سپس در شمال شرق و برخی از مناطق شرق و مرکز کشور بارش ها رخ می دهد.

بارش ها روز یکشنبه در نیمه جنوبی اردبیل و استان های گیلان، مازندران و گلستان و بخش هایی از شمال شرق کشور بارید.

خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان روز چهارشنبه طوفانی است. روز پنجشنبه شرق خلیج فارس و دریای عمان طوفانی است. دریای خزر روز شنبه مواج خواهد بود.

از بعدازظهر چهارشنبه تا بعدازظهر جمعه در شهرهای پرجمعیت صنعتی تهران، کرج، اراک و اصفهان، افزایش غلظت آلاینده‌های هوا و کاهش کیفیت هوا دور از دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید