وضعیت هواشناسی امروز 24 آبان 1400 / جو پایدار در اکثر نقاط کشور / کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی

وضعیت هواشناسی امروز 24 آبان ساعت 14 / جو پایدار در اکثر نقاط کشور / کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی

روز جدید بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز دوشنبه در اکثر نقاط کشور جوی پایدار حاکم است و برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت انباشت آلاینده های هوا و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

امروزه شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می شود که آلاینده های هوا را در خود جمع کرده و کیفیت هوا را کاهش دهند.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز دوشنبه در اکثر نقاط کشور جوی پایدار حاکم است و هوای صنعتی و متراکم با تجمع آلاینده های هوا و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود. . شهرهای پرجمعیت

روز سه شنبه طی جریانات شمالی دریای خزر برای استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل بارش ها با گذر موج متوسط ​​در مناطقی از کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، همدان، مرکزی، لرستان، کهگیلویهاری و بوهال احمد، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز به تدریج اصفهان، شمال بوشهر، شمال فارس، غرب یزد، خراسان شمالی و خراسان رضوی، بارش باران، وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می شود.

فعالیت سامانه بارشی روز چهارشنبه در استان های ساحلی دریای خزر، لرستان، خوزستان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد و خراسان رضوی با شدت کمتری ادامه می یابد.

از اواخر وقت چهارشنبه این سامانه از شمال شرق کشور خارج می‌شود و در روزهای پنجشنبه و جمعه با افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای فشرده و صنعتی، مجددا جوی پایدار خواهد داشت.

در ابتدای امروز تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج پیش بینی می شود. همچنین دریای خزر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مواج و مواج خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید