شرایط هواشناسی امروز 29 آبان ساعت 14/ کاهش کیفیت هوا در مناطق صنعتی و پرجمعیت

شرایط هواشناسی امروز 29 آبان ساعت 14/ کاهش کیفیت هوا در مناطق صنعتی و پرجمعیت

روز جدید : روز دوشنبه وسعت سامانه بارشی افزایش یافت و علاوه بر مناطق مذکور در بخش‌هایی از زنجان، جنوب استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین فعال می‌شود. ، تهران و البرز و بارش در سواحل خزر پیش بینی پراکنده است.

اوایل امروز در مناطق صنعتی و پرجمعیت، تجمع آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

بر اساس نقشه های هواشناسی، اوایل امروز شنبه، انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا در مناطق صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می شود. از بعدازظهر امروز با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور به مناطقی از خوزستان و چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، ایلام و لرستان، بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در اوج بارش برف. ارتفاع انتظار می رود.

بارش ها روز یکشنبه در استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، غرب فارس و بوشهر ادامه دارد.

روز دوشنبه وسعت سامانه بارشی افزایش یافت و علاوه بر مناطق مذکور در بخش‌هایی از زنجان، جنوب استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، تهران و البرز کار می‌کند. استان ها و پراکنده بودن سواحل خزر پیش بینی می شود.

روز سه شنبه در بخش هایی از مناطق شرقی، شمال شرق و کوهستانی البرز بارش باران پیش بینی می شود. بارش ها بامداد چهارشنبه از شرق کشور خارج می شود.

در این روز افزایش ابر و بارش پراکنده در سواحل غربی دریای خزر پیش بینی می شود و در سایر نقاط کشور جوی پایدار پیش بینی می شود.

از شنبه تا دوشنبه غرب خلیج فارس و از سه شنبه تا چهارشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید