وضعیت جوی امروز پنجشنبه 13 آبان / کاهش محسوس دما در اکثر نقاط کشور

وضعیت جوی امروز پنجشنبه 13 آبان / کاهش محسوس دما در اکثر نقاط کشور

روز جدید : از امروز تا شنبه در بیشتر نقاط کشور کاهش محسوس دما و بارش در مناطق مرتفع و کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

در روز پنجشنبه در سراسر نوار شمالی و نواحی غربی، جنوب غربی، مرکزی و شرقی کشور و همچنین در نواحی شمالی بوشهر و فارس گاهی رگبار باران همراه با وزش باد شدید و رعد و برق همراه با برف و سرد است. مناطق مرتفع

روز جمعه بارش ها در شمال غرب و شمال شرق و نواحی ساحلی دریای خزر، شرق زنجان، قزوین، البرز، تهران، کرمانشاه، همدان، مرکزی، کوم، اصفهان، لرستان، ایلام، خوزستان و بهارثحال کاهش یافت.احمد بارش ها در فارس، بوشهر، غرب یزد، کرمان و هرمزگان پیش بینی می شود.

روز شنبه در سواحل دریای خزر بارندگی وجود دارد و وضعیت در سایر مناطق ادامه دارد.

همچنین روز یکشنبه در استان‌های دامنه‌های جنوبی البرز و فقط در جنوب اصفهان، شرق لرستان، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، یزد، کرمان و یوگ‌هورا بارندگی‌ها بارید. خراسان رضوی پیش بینی می شود.

دوشنبه وزش باد در نواحی شرقی و جنوب شرقی کشور غالب است و تنها در بخش‌هایی از جنوب اصفهان، شمال فارس، غرب یزد، نیمه شمالی کرمان و جنوب خراسان بارش‌های کوتاه رخ می‌دهد.

گفتنی است از پنجشنبه تا شنبه دمای هوا در اکثر نقاط کشور کاهش محسوسی خواهد داشت و بارش ها در مناطق مرتفع و کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

در روزهای پنجشنبه و جمعه در شمال شرق، شرق و بخش هایی از اصفهان و سمنان و همچنین در مناطق غبارآلود وزش باد شدید پیش بینی می شود.

دریای خزر نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه مواج است.

دیدگاهتان را بنویسید