وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبود است


ساعت: 22:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889943

سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم زمانی شروع به کار کرد که رشد اقتصادی کشور 400 درصد بود و خوب پیش نمی رفت اما با تلاش های انجام شده در یک سال گذشته وضعیت کشور در مسیر بهبود قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی بهادری جهرمی در مراسم افتتاحیه پوستر نمایشگاهی برنامه تحول صنعت خودرو ضمن تشریح وظایف مدیران روابط عمومی اظهار داشت: با توجه به اینکه مرکز ارتباطات صمت تورهای گردشگری را برگزار می کند. جاده پیشرفت و تربیت نیروی انسانی و تغییر ساختار موتور محرکه ای در حوزه هم افزایی سازمان ها و شرکت های تابعه و انتشار محتوا بود.

رئیس روابط عمومی دولت با اشاره به لزوم تلاش همه نهادها و مدیران در عرصه جهاد تبیینی افزود: ایجاد حس خوب و فضای امید در کشور یک ضرورت است.

وی در این مراسم که با حضور مدیران روابط عمومی سازمان ها و استان های وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار شد، بر حضور اخلاق حسنه در فضای گفتمان سازی و فعالیت فرهنگی تاکید کرد و گفت: هنر این است که بتوانی در موقعیتی قرار بگیری که مردم بدبخت هستند و خوب کار می کنند.» ما مجبور نیستیم با آنها صحبت و تعامل کنیم.

بهادری جهرمی گفت: شفاف سازی و ایجاد فضای رسانه ای برای اهداف دولت و دستگاه های اجرایی و ایجاد حس امید در مردم کاری مهم و سنگین است که سنگینی آن بر دوش روابط عمومی است.

سخنگوی دولت با اشاره به موفقیت دولت در مدیریت کرونا از ابتدای کار تاکنون و ایجاد رضایت و امید در بین مردم، افزود: دلیل این رضایت این است که مردم احساس کردند دولت در مسیر درمان قرار گرفته است. از آنجایی که تعداد قربانیان از حدود 700 نفر در روز در تابستان گذشته به حدود 60 یا 70 نفر در این روزها افزایش یافته است.

وی در ادامه به وضعیت فعلی خودرو اشاره کرد و گفت: سال هاست که مردم از وضعیت خودرو ناراضی هستند و اکنون با توجه به افت این صنعت و تلاش مدیران برای افزایش تولید و سایر دستاوردها باید تلاش کنیم تا ایجاد حس امید و شفافیت افق های آینده برای ایجاد صنعت خودرو در مردم.

سخنگوی دولت ایجاد حس امید در جامعه را از وظایف روابط عمومی ها عنوان کرد و افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، آغاز دولت سیزدهم در شرایط سختی بود و به همین منظور تبیین دستاوردها با توجه به شرایط سخت، وظیفه مدیران روابط عمومی سنگین است.

وی در تشریح نقش رسانه ها در این زمینه گفت: همه دستگاه ها باید تلاش کنند تا این احساس را در مردم ایجاد کنند که حرکت رو به جلو در حال انجام است و تلاش ها برای مردم به نمایش گذاشته می شود.

بهادری با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه ها با یکدیگر در اعلام اخبار و فعالیت های امیدوارکننده، تاکید کرد: دستگاه ها توجه داشته باشند که نسبت به دستاوردهای دیگران بی تفاوت نباشند.

سخنگوی دولت افزود: مردم هنوز از موفقیت و دستاوردهای اقتصادی دولت درک خوبی ندارند که این حوزه نیاز به شفاف سازی و تحول بیشتری دارد و کافی است مردم احساس کنند که مشکلات در شرف حل شدن است. همانطور که بوده است.” در مدیریت کرونا.” افراد دیگر کمتر نگران سلامتی خود هستند.

وی همچنین با انتقاد از اتفاقات دولت قبل گفت: دولت سیزدهم در حالی شروع به کار کرد که رشد اقتصادی کشور 400 درصد بود و خوب پیش نمی رفت اما با تلاش شبانه روزی باید بگوییم که در گذشته. سال، وضعیت کشور نشان می دهد که ما در مسیر اصلاحات هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید