همکاری همه جانبه دولت با اصناف و تشکل ها برای بهبود وضعیت اقتصادی


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837259

روایت رئیس اتاق بازرگانی از دیدار با رئیس جمهور؛

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در نشست اصناف و تشکل ها با رئیس جمهور بر ایجاد فضای همکاری همه جانبه برای بهبود وضعیت اقتصادی اقشار مختلف جامعه با اقدامات کارشناسی تاکید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید ممبینی با اشاره به نشست روز یکشنبه اتحادیه ها و اصناف با رئیس جمهور گفت: در این جلسه که با حضور وزرای صمت و کشاورزی برگزار شد، وضعیت اقتصادی و تصمیمات دولت در هفته های اخیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت. «این بر وضعیت کالا تأثیر می گذارد، نکاتی ذکر شد.

وی با اشاره به اینکه نگرانی ها و نگرانی ها در خصوص تصمیمات به دولت و نظر رئیس جمهور ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: موضوع پرداختن به نقش عرضه کالا در زنجیره تامین بدون توجه به تصمیمات نرخ ارز مطرح شده بود، گویی تحویل به درستی انجام می شود در نحوه تحویل کالا پیش بینی نمی شود و باعث خسارت می شود که مورد تاکید رئیس جمهور نیز قرار گرفت.

ممبینی با اشاره به تمرکز رئیس جمهور بر تامین کالا گفت: برخی از تصمیمات ابلاغی بدون زمان مناسب یا بدون نظر کارشناسان و کارشناسان مربوطه اجرایی می شود و این روند نیز نیازمند اصلاح است که بر آن نیز تاکید شد. توسط رئیس جمهور”.

وی افزود: رئیس جمهور به رؤسای جمهور ذیربط اعلام کرده است که از این پس نظرات کارشناسان مربوطه در این حوزه را در خصوص فعالیت های صنفی دریافت خواهند کرد و بدون همکاری با بخش، تصمیم جدیدی را اعلام نخواهند کرد.

رئیس اتاق اصناف ایران با تاکید بر اینکه تصمیمات اقتصادی دولت خواه ناخواه در افزایش قیمت ها تاثیرگذار است که نباید آن را با گران فروشی اشتباه گرفت، گفت: اما گران فروشی تخلف است تا مشکلات بیشتری ایجاد نشود. برای اصناف

وی با بیان اینکه مشکلات در فضایی دوستانه و صمیمی در جمع رئیس جمهور مطرح شد، افزود: یکی از مهمترین پیشنهادات مطرح شده در این جلسه، به تعویق انداختن تغییر قیمت آرد وابسته و صنعتی بود که باعث افزایش قیمت نان لوکس شد. ، به قیمت آرد نان. «بود.

ممبینی تاکید کرد: اقدامات و راهکارهای اقتصادی باید با تجمیع تخصص ها اجرا شود تا آرامش در این مسیر حفظ شود.

به گزارش ممبینی، رئیس جمهور بر لزوم اطلاع رسانی تشکل ها و تشکل های صنفی برای آگاه سازی مردم برای ایجاد جو روانی منفی تاکید کرد و از سوی دیگر تصمیم گرفت همکاری همه جانبه ای با دولت برای دستیابی به نتایج مثبت برای اقتصاد داشته باشد. و جامعه. دستاورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید