وضعیت رتبه های 1 تا 5 رتبه معلم چگونه خواهد بود؟

وضعیت رتبه های 1 تا 5 رتبه معلم چگونه خواهد بود؟

طبق آخرین اخبار رتبه بندی معلمان، دوره تربیت معلم تاکنون برای 80 درصد معلمان صادر شده و 20 درصد باقیمانده نیز تا پایان آذرماه صادر می شود و معوقات 8 ماهه آنها پرداخت می شود.
مصطفی بابایی سارویی; رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در یک برنامه تلویزیونی درباره رتبه بندی معلمان گفت: باید توجه داشت که هدف اصلی رتبه بندی معلمان ارتقای نظام آموزشی و کیفیت آموزشی است و با این رویکرد، کاربرد رتبه بندی در سند تحول بنیادین برجسته شده است

وی افزود: اجرای رتبه بندی معلمان در 11 ماه گذشته به نقاط خوبی رسیده است و در ماه های اخیر برای اینکه کف کار عمل کند رتبه اول یعنی. برای 80 درصد معلمان تربیت معلم صادر شده و برای 20 درصد باقیمانده تا پایان آذرماه 8 ماه پرداخت می شود.

بابایی تصریح کرد: به این ترتیب کمیته های بازرسی و ارزیابان نسبت به تعیین تکلیف رتبه معلمان از 1 تا 5 اقدام و با مشخص شدن دقیق رتبه ها، معوقات واریز می شود.

همچنین وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ بخشنامه اجرای آخرین صلاحیت آموزشی معلمان خبر داد و اعلام کرد: این بخشنامه بر اساس بند 2-3 ماده 2 قانون نظام ارزشیابی معلمان صادر و بر این اساس آخرین صلاحیت تحصیلی صلاحیت معلم در تصمیم استخدام آنها اعمال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید