وضعیت هواشناسی امروز 12 اردیبهشت 1401 / رگبار در 9 استان

وضعیت هواشناسی امروز 12 اردیبهشت 1401 / رگبار در 9 استان

روز جدید بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، طی 24 ساعت آینده در استان های سمنان، اصفهان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و شرق رگبار پراکنده و گاهی رگبار و رعد و برق و رعد و برق خواهد بود. مازندران. در برخی نقاط وزش باد شدید با گرد و غبار یا تگرگ همراه است.

امروز در 9 استان کشور رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید است.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی با پیش‌بینی، طی 24 ساعت آینده در استان‌های سمنان، اصفهان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و شرق رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق و رگبار و رعد و برق و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. رعد و برق مازندران. در برخی نقاط وزش باد شدید با گرد و غبار یا تگرگ همراه است.

روز یکشنبه در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، دریای خزر، اردبیل و کرمان بارش خواهد بود. رگبار و رعد و برق در اصفهان پیش بینی می شود.

در روز دوشنبه بارش ها در شمال غرب، غرب و بخش هایی از جنوب غرب ادامه دارد و این روز در سواحل دریای خزر بارش خفیف و در برخی نقاط وزش باد شدید است.

روز سه‌شنبه علاوه بر نوار غربی، استان‌های سمنان، تهران، البرز، قزوین، سواحل خزر، نیمه غربی اصفهان و شمال فارس را فرا می‌گیرد. بارش‌ها در استان‌های کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، لرستان، ارتفاعات شمال خوزستان، جنوب استان‌های همدان، زنجان و قزوین، شرق تهران و غرب مازندران فراوان خواهد بود.

در روز چهارشنبه بارش ها در غرب کشور کاهش می یابد و در شمال غرب و شمال کشور به صورت بارش خفیف ادامه می یابد.

روز شنبه در جنوب، مرکز، شرق و شمال غرب، یکشنبه و دوشنبه در شمال شرق و شرق وزش باد نسبتا شدید در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی می شود.

امروز خلیج فارس طوفانی است.

دیدگاهتان را بنویسید