وضعیت هواشناسی امروز 13 فروردین 1401 / وزش باد خفیف در پایتخت / شروع رگبار شکسته از پنجشنبه

وضعیت هواشناسی امروز 13 فروردین 1401 / وزش باد خفیف در پایتخت / شروع رگبار شکسته از پنجشنبه

روز جدید : کارشناس سازمان هواشناسی کشور از وزش باد ملایم در پایتخت خبر داد و گفت: روز پنجشنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب، سواحل خزر و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی رگبار و رعد و برق رگباری خواهد داشت.

امین حسین نقشین کارشناس سازمان هواشناسی کشور تا روز سه شنبه 18 فروردین ماه در اکثر نقاط کشور جوی پایدار پیش بینی می شود و گفت: امروز و فردا وزش باد و دمای هوا برای خزر و اردبیل به تدریج افزایش می یابد. سواحل استان ها به ویژه در ارتفاعات و دامنه های اردبیل و گیلان خواهیم داشت و این باد نسبتاً شدید و جنوبی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اواخر روز دوشنبه و سه شنبه شاهد بارش پراکنده باران در ارتفاعات گیلان، مازندران و گلستان هستیم، گفت: روز سه شنبه در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل دمای هوا بین 6 تا 10 درجه کاهش می یابد و از ظهر دوشنبه تا دریای خزر بعدازظهر سه شنبه مواج و مواج خواهد بود.

کارشناس هواشناسی افزود: روز چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب رگبار پراکنده و رعد و برق و در غرب، شمال غرب، جنوب شرق و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز افزایش سرعت باد پیش بینی می شود که می تواند گرد و غبار را در مناطق مستعد کاهش دهد. بالا و پایین رفتن. “کیفیت هوا داشته باشید.

نکشینه گفت: رگبار پراکنده از روز پنجشنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب، سواحل خزر و استان‌های دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی آغاز می‌شود. این امر باعث افزایش گرد و غبار در مناطق حساس می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی تهران ابرهای متغیر را در تهران در روز یکشنبه 13 فروردین پیش بینی کرد و گفت: امروز وزش باد ملایم و آسمان تهران در روز دوشنبه نیمه ابری و بعدازظهر وزش باد و همچنین حداکثر دما در سال جاری پیش بینی می شود. تهران امروز فردا به 28 درجه و کمینه دما 16 درجه می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید