وضعیت هواشناسی امروز 23 آبان 1400 / افزایش آلاینده های هوا در تهران و کرج

وضعیت هواشناسی امروز 23 آبان 1400 / افزایش آلاینده های هوا در تهران و کرج

روز جدید امروز افزایش آلاینده های هوا و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اصفهان و اراک پیش بینی می شود.

شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اصفهان و اراک برای امروز و فردا پیش بینی می شود و روز دوشنبه علاوه بر این شهرها در مشهد، افزایش آلاینده های هوا و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

بعدازظهر دوشنبه در برخی نقاط استان های کرمانشاه، کردستان، زنجان، همدان و لرستان بارش پراکنده باران و وزش باد بود.

روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی در غرب، جنوب غرب، مناطق مرکزی کشور مانند استان اصفهان و برخی از مناطق یزد، شمال شرق، استان های واقع در دامنه جنوبی البرز، سواحل شمالی، اردبیل، برخی نقاط آذربایجان شرقی. ، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف وجود دارد.

چهارشنبه فعالیت سامانه بارشی در مرکز، شرق، شمال شرق، شرق سواحل شمالی کشور و در زاگرس مرکزی شامل چهارمحال و بختیاری، شرق لرستان و غرب و جنوب غرب اصفهان است.

در روز پنجشنبه آسمانی آرام و آفتابی در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می شود.

گفتنی است، روزهای سه شنبه و چهارشنبه در سواحل دریای خزر حدود 5 تا 10 درجه، در استان اردبیل 6 تا 12 درجه سانتیگراد و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در دامنه های جنوبی البرز 4 تا 8 درجه سانتیگراد. درجه. درجه و در شمال شرق حدود 5 تا 12 درجه است. دما کاهش می یابد.

همچنین روزهای یکشنبه تا دوشنبه ظهر خلیج فارس و تنگه هرمز و سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج است.

دیدگاهتان را بنویسید