وضعیت پلاک ثبتی و شناسایی دام در کرمانشاه نیاز به بهبود دارد


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842881

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه:

ایرج بهرامی گفت: وضعیت پلاک های ثبتی و شناسایی احشام استان نیاز به بهبود دارد، بنابراین دستگاه های دخیل در این موضوع باید با همدلی و همکاری بیشتر در این زمینه وارد عمل شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایرج بهرامی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، بهبود وضعیت پلاک و شناسایی دام در استان را ضروری دانست و گفت: با توجه به مزایای این طرح در سطح مطلوب از جمله ساماندهی حمل و نقل، فروش، شناسایی و رهگیری ” پیشگیری از قاچاق، ارزیابی تولید، دسترسی به آمار تعداد دام های موجود، کنترل بیماری های دامی و واکسیناسیون به موقع دام ها در کشور باید با جدیت توسط دستگاه های اجرایی ذیربط پیگیری شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه افزود: مدیریت و راهبری این طرح بر عهده سازمان نظام مهندسی کشاورزی است. و.

وی با بیان اینکه روند کار در استان تقریبا کند است، گفت: دستگاه های درگیر باید با همدلی و همکاری بیشتر نسبت به این موضوع اقدام کنند و از فعالیت های فردی که منجر به شرایط فعلی شده است خودداری کنند.

بهرامی ادامه داد: مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی تحت نظارت این سازمان می توانند در مناطق روستایی مستقر شوند و نزدیک ترین نقطه به محل سکونت کشاورزان و کشاورزان می توانند خدمات مربوط به شناسایی و بیمه محصولات کشاورزی را در سال جاری ارائه دهند. کوتاه مدت ترین زمان ممکن.”

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه در پایان از مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خواست تا کد واسطه گری بیمه کشاورزی را در مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی توزیع کنند و تاکید کرد: افزایش دام در کرمانشاه را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید