وظیفه اصلی شاکیان ایجاد جبهه و جریان مردمی برای مبارزه با فساد است


ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812846

رئیس کانون فرهنگی اجتماعی حضرت بقیة‌السلام:

سرلشکر جعفری گفت: بزرگترین قدرت جمهوری اسلامی مردم هستند. نهضت مردمی مبارزه با فساد باید به سرعت شکل بگیرد زیرا وظیفه اصلی مدعیان ایجاد جبهه و حرکت مردمی برای مبارزه با فساد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر محمدعلی جعفری با اشاره به گام های پنج گانه تمدن نوین اسلامی، با اشاره به گام های پنج گانه تمدن نوین اسلامی، گفت: بیش از 42 سال از برکت انقلاب می گذرد و به فرموده رهبری، انقلاب اسلامی الان است ما مرحله سوم تمدن یعنی حکومت اسلامی هستیم و باید به این مرحله رسید تا به مرحله بعد که جامعه اسلامی است برسیم.

رئیس قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) ادامه داد: دولت اسلامی از دیدگاه رهبری انقلاب همان حکومتی است که از هرگونه مفاسد اداری و اقتصادی مصون است.

وی با اشاره به نقش مردم در دولت سازی و دستیابی به تمدن نوین اسلامی، خاطرنشان کرد: بزرگترین قدرت در جمهوری اسلامی مردم هستند. برای حل مشکلات کشور باید مردم به صحنه بیایند، در واقع بدون نقش مردم از مرحله سوم تمدن نوین اسلامی که دولت سازی است عبور نمی کنیم.

سردار جعفری افزود: بی شک سالکان در مسیر تهذیب حرکت می کنند، اما نباید به مقتضا اکتفا کنند; توجه به منطقی‌سازی افراد برای جستجو و مبارزه با فساد یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که شاکیان باید به آن توجه کنند.

وی با تاکید بر اصلی ترین وظیفه شاکیان گفت: وظیفه اصلی شاکیان ایجاد جبهه و جریان مردمی برای مبارزه با فساد است. آوردن مردم به میدان و تکثیر گروه های جستجوگر باید هدف اصلی معلمان مطالبه گر باشد.

رئیس پایگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) هم افزایی و سازماندهی گروه های مردمی را از دیگر ملزومات جریان مطالبه مردمی عنوان کرد و گفت: تشکیل جبهه مستلزم انسجام و هماهنگی است; فعال سازی گروه های مطالبه گر و هم افزایی آنها برای کار گروهی یکی از نیازهایی است که معلمان مطالبه گر روستایی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: یکی دیگر از اقداماتی که معلمان مطالبه گر باید در استان ها و شهرستان ها انجام دهند، فعال سازی گروه های غیرفعال است. گروه هایی که قبلا درخواست کرده اند اما ناامید شده اند یا تحت ظلم قرار گرفته اند باید فعال شوند.

سردار جعفری با اشاره به ماهیت اساسی گام دوم انقلاب گفت: ماهیت اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جذب مردم به کار و ایجاد جریان مردمی است و کار مطالبه گری مردمی در جهت بیانیه مرحله دوم.

وی در خصوص توجه سه قوه به طلبکاران مردمی در استان ها و شهرستان ها گفت: در استان ها و شهرستان ها استانداران، فرمانداران و دادستان ها باید از مطالبات شما از طلبکاران استقبال و حمایت کنند.

رئیس پایگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) در پایان گفت: برای بر دوش خون هزاران شهید باید تلاش خستگی ناپذیری برای جذب افراد به کار در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی داشته باشیم و در نهایت مرحله دوم را پشت سر بگذاریم. انقلاب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید