وعده بازگرداندن مالیات و عوارض ارزش افزوده به شرکت های استانی محقق شد


ساعت: 06:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889733

وزیر اقتصاد از اجرای استرداد مالیات و عوارض ارزش افزوده شرکت ها در استان ها خبر داد و اعلام کرد: منابع 3500 شرکت با بیش از 6.5 هزار میلیارد تومان به مردم و شهرداری های همان استان بازگردانده می شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فروردین ماه امسال سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی اعلام کرد: توزیع مالیات و عوارض بر ارزش افزوده هر استان باید در همان استان توزیع شود.

بر اساس اعلام وی، این موضوع برای اولین بار در سفر رضوی به خراسان برای افزایش بودجه قابل توزیع بین شهرداری های استان ها اجرایی شد.

هندوزی اعلام کرده بود که شخصاً بر اجرای آن نظارت خواهد کرد.

اکنون وزیر اقتصاد و دارایی در آخرین سفر دور اول دولت به استان اعلام کرد که توانسته‌ایم به وعده بازگرداندن مالیات و عوارض ارزش افزوده به شرکت‌های خود استان‌ها عمل کنیم. مرکز). منابع 3500 شرکت با بیش از 6.5 هزار میلیارد تومان به مردم و شهرداری های همان استان بازگردانده می شود.

پیش از این محمد مسیحی رئیس شورای عالی مالیاتی در یکی از برنامه های دولت سیزدهم، درآمد مالیاتی در مناطق به ویژه استان های محروم و کم برخوردار را برشمرد و درباره استان ایلام گفت: بیش از 100 شرکت فعال در استان برای بازگشت مالیات خود به ایلام مشخص شد و درآمدهای دریافتی صرف حمایت از شهرداری ها و دهیاری ها خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید