وقتی درآمدزایی فدای تامین اجتماعی می شود / از تعطیلی مداوم عروق کرونر تا حمایت از تهیه تجهیزات بهداشتی


ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879466

سربازان برای وطن را نه تنها می توان برای خدمت در اماکن نظامی فراخواند، بلکه حکومت یک کشور در همه عرصه ها نیازمند سربازان داوطلب است که مهمترین آنها سربازان اقتصادی کشور هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ ما همیشه موقعیت یک سرباز را در تخیل مردی با تفنگ به تصویر کشیده ایم. یک سرباز دلسوز برای جامعه بشری را بشناسید.

کشوری با سربازان فراوان در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و صنعتی بدون شک پیشرفت خود را حفظ خواهد کرد.

مصداق بارز این مفهوم را می توان در اصطلاح «سربازان جبهه اقتصادی» جست، بی شک اقتصاد یک جامعه می تواند تأثیرات روانی خاصی بر کیفیت زندگی افراد آن جامعه داشته باشد.

از افزایش یا کاهش فقر اقتصادی گرفته تا تجهیزات و محرومیت زدایی، همه به کارایی اقتصادی جامعه بستگی دارد.

جمهوری اسلامی ایران اگرچه از فرصت های اقتصادی بی نظیری برخوردار است، اما از افرادی با روحیه و تعالی اجتماعی بالا نیز بهره می برد، بنابراین کمتر شاهد حضور این افراد در عرصه مسئولیت های اجتماعی در سطح جهانی خواهیم بود.

تعامل اصناف در مسئولیت های اجتماعی


4d359253 afb1 46f8 b882 4f79d110356b خبر خاکستری



نمونه بارز ایفای مسئولیت های اجتماعی را می توان همکاری اصناف سراسر کشور در ایام اوج تاج گذاری در کشور دانست، دورانی که به دلیل کمبود واکسن کووید و افزایش چشمگیر بستری شدن در بیمارستان ها به تعطیلی پی در پی منجر شد.

البته اگر دلسوزی تجار و فعالان اقتصادی نسبت به مسئولان ایجاد نمی شد، تجمعات شهرستانی و تعداد مبتلایان افزایش می یافت، اما با تعطیلی کلاس های هفتگی آنها، به جای کسب درآمد بیشتر، آماده حمایت از مردم هستند. زندگی برای بازگرداندن سلامت جامعه به زندگی عادی روزمره امروز.

همراهی تجار و بازاریان در قله های تاج کشور


0d59c885 3294 4123 9cf4 aa0b21340687 خبر خاکستری



آرمان عباسی از تجار بندرعباسی در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: در سال های اخیر به دلیل تحریم های سرکوبگرانه علیه کشورمان، اصناف و مردم با مشکل مواجه شده اند اما این بار مشکلات با مقاومت اقتصادی همراه بوده است.

عباسی گفت: در ایام تعطیلات تاجگذاری در دولت روحانی اوج فشار اقتصادی را شاهد بودیم اما تجار با همراهی دولت در مسئولیت اجتماعی ایفای نقش کردند.

به گفته این تاجر بندرعباسی، اگرچه برخی از پرداخت های ما تمام شده است و این امر می تواند اعتبار اقتصادی ما را زیر سوال ببرد، افزود: درست است؟

کلاس ها آغازگر بسیاری از ابزارها هستند

یونس دگانی یکی دیگر از تاجران بندرعباسی نیز در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: نگاه برخی از مردم به فعالان اقتصادی در جامعه، نگاه به درآمدزایی بالاست در حالی که همین کاسبان عادلانه به جامعه خدمت می کنند و نبود آنها می تواند بازگشایی بیشتر از این باشد. درب. برای دلالان

دهقانی افزود: فعالیت اقتصادی اصناف نه تنها منجر به خرید و فروش کالا می شود، بلکه آغازگر بسیاری از خدمات اجتماعی غیرانتفاعی از بازار و مشارکت فعالان اقتصادی است.

خرید تجهیزات پزشکی


38daeb96 bad6 4e74 b996 7b811f449301 خبر خاکستری



وی مشارکت اصناف و اصناف در مسئولیت های اجتماعی را مصداق بارز مشارکت اصناف در تامین تجهیزات پزشکی در برخی استان های کشور برشمرد و از نظر اقتصادی در برخی استان ها شاهد رشد چشمگیر خرید و تجهیز این گونه اقلام هستیم. استان ها

یک فعال اقتصادی بندرعباس با بیان اینکه به تنهایی نمی توانیم ایثارگری فعالان اقتصادی را در ایام تاجگذاری ارزیابی کنیم، گفت: کسبه و بازاریان نیز دولت را در اجرای طرح اصلاح یارانه ها همراهی می کنند.

هرمزگان رتبه اول را در بازار دارد


4e50fdb3 9558 438f a03f 0d1611e1300b خبر خاکستری



علی باصره رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز با اشاره به همراهی اصناف و بازاریان در روزهای پایانی سال گذشته و همچنین همزمان با مردمی شدن یارانه ها افزود: وی هرمزگان را قرار داد. در راس – رتبه بالای یک دولت برای کنترل و تنظیم بازار.

بصره مدیریت بازار در ایام اوج تاج و تخت و همراهی اصناف با ستاد مدیریت بیماری های ولیعهد را از دیگر اقدامات دلنشین فعالان صنفی در یک سال گذشته برشمرد و یادآور شد: بازارهای ایثارگرانه و ایثارگرانه با پذیرش خسارات مالی، سلامت شهروندان را تامین می کند. سود و درآمد خود را بستند و محل کسب خود را تعطیل کردند.

نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران گفت: ایجاد و راه اندازی شهر صنفی بانکداران و جابجایی این اتحادیه برای حمایت از ترافیک شهری و ارائه خدمات متمرکز یکی از ماندگارترین اقدامات اتاق اصناف در مرکز هرمزگان است. .

رئیس اتاق اصناف استان هرمزگان با اشاره به اینکه بندرعباس یک شهر بندری گردشگری است، گفت: ساماندهی اصناف محیط زیست به عنوان یک اصل مهم در دستور کار اتاق اصناف و با همکاری شهرداری و سازمان های متولی است. ، تدارکات و برنامه ریزی زمین در حال انجام است.

فعالیت بیش از 40 هزار واحد صنفی در هرمزگان


dbc0d999 818a 44de 8a2b 892269044a7f خبر خاکستری



بصره از فعالیت بیش از 40 هزار واحد صنفی در سراسر استان هرمزگان در زمینه توزیع، تولید و خدمات خبر داد و گفت: این تعداد واحد صنفی جدا از اصناف فعال در مناطق آزاد کیش و کشم است و نیاز به مطالعه دارد. روند ایجاد اتاق های صنفی در این جزایر با توجه به تعداد زیاد واحدهای صنفی و نیاز به نظارت تخصصی بر اساس قوانین نظام صنفی بیش از پیش احساس می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید