وقتی همه مقصر جلوی پرسپولیس بودند جز یحیی گل محمدی!

وقتی همه مقصر جلوی پرسپولیس بودند جز یحیی گل محمدی!

یکی از این جابجایی های تکراری، عقب نشینی مهدی شیری از زمین و سیامک نعمتی است که به سمت راست خط دفاعی حرکت می کند.

این تغییر تکراری ما را به یاد شوخی های علیرضا منصوریان می اندازد که یکبار به شوخی گفت: در مسابقات تیم ملی که به دقیقه 60 رسیدیم به خط آمدم تا حاجی مایلی کهن جایم را بگیرد و …

یعنی در حالی که تیم ملی یا پرسپولیس هم بازیکنانی دارند که در هر شرایطی فیکس هستند و در ترکیب اصلی بازی می کنند.

هیچ بازیکنی هرگز نمی خواهد دروازه تیمش را باز کند، اما یکی از دردناک ترین چیزها برای یک بازیکن باز کردن دروازه تیم خودش است. بدترین سناریو سال 1995 بود که استان ون دن بویز بازیکن تیم ژرمن ارکان سه بار در یک مسابقه دروازه تیمش را باز کرد. هت تریک او در این دیدار منجر به شکست 3 بر 2 تیمش از اندرلخت شد.

وحید امیری نیز از این قاعده مستثنی نیست ‌ هافبک تیم ملی پرسپولیس یکی از ستاره‌های تیم ملی و پرسپولیس امسال است. برگزیت پوشش داده نمی شود. او در تمام این 14 هفته آخر لیگ برتر منهای یک بازی عملکرد خوب و موثری داشت. پدیده مشهد!

شماره 19 پرسپولیس خوش اخلاق، تکنیکی و دلسوز در دیدار مقابل پدیده مشهد در موقعیت تک به تک با سعید جلالی، دروازه بان حریف، شانس 100 درصدی گلزنی را از دست داد. او در دقیقه 45 هم با گل دروازه پرسپولیس را باز کرد اما کدام بازیکن را می شناسید که روز بدی نداشته باشد؟ شنبه روز بدی برای ستاره تیم ملی و پرسپولیس بود اما سوال اینجاست; چرا وحید امیری در روز بدش تعویض نشد؟

می توان گفت امید آلیشیا و علی شجاعی از ناحیه پای چپ مصدوم شدند و دست یحیی گل محمدی روی نیمکت خالی بود اما این موضوع صحت ندارد و بهانه خوبی وجود ندارد. احسان پهلوان هافبک با تجربه پرسپولیس روی نیمکت این تیم نشست و به دنبال فرصتی برای نمایش مقابل تیم شهرش مشهد بود اما این فرصت در اختیار این بازیکن قرار نگرفت و …

دیدگاهتان را بنویسید