وقتی پزشکان جهادگر لبخند بر لبان مادرانشان زدند/ سرویس صادقانه که درخشید + فیلم


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842031

درخشش تیم های پزشکی در رزمایش جهاد بی نظیر بود و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریک; با توجه به اینکه رزمایش جهاد در استان البرز در حال برگزاری است، گروه های جهادی پزشکی به صورت داوطلبانه به مناطق خالی از سکنه شناسایی شده برای ارائه خدمات به افراد محروم مراجعه کرده اند.

درخشش تیم های پزشکی در این تمرین بی نظیر بود و با استقبال تماشاگران مواجه شد.


استقبال بی نظیر تیم پزشکی قلب و عروق

یکی از شهروندان به تیتریک گفت: تیم پزشکی در منطقه ما هرگز نتوانسته است تمام خدمات پزشکی را به مدت 10 روز به صورت رایگان به شهروندان ارائه دهد.

وی ادامه داد: تیم پزشکی که اکنون در منطقه ما حضور دارد بسیار خوب است و تمامی خدمات درمانی را پوشش می دهد.

این شهروند افزود: تیم پزشکان قلب کرج به مسجد آمدند و یک جراح قلب نیز در بین آنها حضور داشت و برای من بسیار جالب بود.

وی افزود: همیشه فقط یک پزشک عمومی در ویزیت رایگان حضور داشتند اما تیم پزشکی تخصصی در این تمرین حضور داشتند که بسیار عالی و قابل تقدیر است.


تداوم این برنامه ها در مناطق کم برخوردار احساس می شود

شهروند دیگری به تیتریک گفت: در منطقه ما افرادی هستند که نیاز به شام ​​دارند و سال ها و ماه ها نمی توانند به پزشک مراجعه کنند.

وی ادامه داد: این محرومیت باعث استقبال بسیار تیم پزشکی شد و افرادی که از امکانات مالی خوبی برخوردار نبودند از این طرح استقبال کردند.

این شهروند افزود: امیدواریم این برنامه ها در مناطق کم برخوردار ادامه یابد.


پزشکان جهاد گریه های مادر را به لبخند رضایت تبدیل کردند

مادری که گریه می کرد و از پزشکان تشکر می کرد به تیتریک گفت: فرزندم 5 شب با تب نخوابید و من توان مالی نداشتم فرزندم را پیش دکتر ببرم.

وی افزود: یکی از همسایه ها از ویزیت رایگان به مسجد خبر داد و فرزندم را نزد پزشکان متخصص بردم که پزشکان فرزندم را رایگان دیدند و دارو تجویز کردند.

این شهروند افزود: تیم پزشکی وقتی از وضعیت مالی من مطلع شدند برای فرزندم دارو و آزمایش رایگان انجام دادند و امروز حال دخترم بهتر شده است.

مادر گفت: خدا به بسیج و بسیج و نیروهای جهادگران در آخرت برکت دهد، نمی توانم با زبان از آنها تشکر کنم، اما برایشان دعا می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید