ویژگی جدید و راضی کننده واتس اپ کولاک است

واتس اپ امروز قابلیت Channels را معرفی کرد. قابلیتی که مدت هاست در تلگرام وجود داشته و حالا پیام رسان متا به آن مجهز شده است. کانال ها در یک تب جدید به نام Updates قرار می گیرند. جایی که می توانید وضعیت ها و کانال ها را ببینید، بنابراین این بخش از بخش چت ها و گروه ها جدا می شود.

کانال واتس اپ عملکردی مشابه تلگرام دارد، بنابراین ادمین ها آنها را ایجاد می کنند و فقط آنها می توانند در کانال ها پیام ارسال کنند. این پیام ها می تواند متنی، عکس، ویدئو و استیکر باشد و البته امکان نظرسنجی نیز وجود دارد. کاربران می توانند کانال های مورد علاقه خود را با یک ابزار جستجو پیدا کنند و مشترک شوند. همچنین امکان عضویت در کانال ها از طریق لینک دعوت وجود دارد.

ویژگی جدید و راضی کننده واتس اپ کولاک است

قابلیت کانال واتس اپ

واتس اپ در این قابلیت به امنیت کاربران توجه ویژه ای داشته است. در این راستا شماره تلفن و تصویر پروفایل مدیران به کاربران نمایش داده نمی شود. همچنین اگر کانالی را دنبال کنید، شماره تلفن شما به ادمین یا سایر فالوورهای کانال نشان داده نمی شود.

اطلاعات کانال تا 30 روز در سرورهای WhatsApp ذخیره می شود و مدیران می توانند از گرفتن اسکرین شات یا ارسال پیام از کانال خود به مکان های دیگر جلوگیری کنند. همچنین، ادمین ها می توانند از عضویت برخی از کاربران به کانال ها جلوگیری کنند.

از آنجایی که کانال‌ها برای بسیاری از افراد قابل دسترسی هستند، به‌طور پیش‌فرض رمزگذاری نشده‌اند و تنها برخی از کانال‌های دارای اعضای محدود، مانند سازمان‌های بهداشت و درمان، در آینده فعال خواهند شد.

اگرچه ویژگی کانال واتس اپ امروز عرضه شد، اما دسترسی همه کاربران به آن زمان می برد. بنابراین برای دسترسی به آن باید صبور باشید.

دیدگاهتان را بنویسید