یک ویژگی جدید و کاربردی واتس اپ را کشف کنید

شش ماه پیش، واتس اپ یکی دیگر از ویژگی های حفظ حریم خصوصی را برای کاربران خود منتشر کرد. با گزینه جدید این پیام رسان ها، کاربران به روشی دسترسی خواهند داشت تا وضعیت «آخرین بازدید» خود را از یک مخاطب خاص مخفی کنند. طبق آخرین گزارش، توسعه دهندگان در حال حاضر این ویژگی را به آزمایش کنندگان بتا ارائه کرده اند.

یک ویژگی جدید و کاربردی واتس اپ را کشف کنید

با توجه به 9to5mac، این ویژگی در حال حاضر برای کسانی که نسخه بتا WhatsApp 22.9.0.70 را دارند ظاهر می شود. پس از فعال‌سازی، وقتی به تنظیمات «حریم خصوصی» برنامه می‌روید، در بخش «آخرین بازدید» می‌توانید بین «همه»، «مخاطبان من»، «هیچ‌کدام» و «مخاطبان من به جز…» یکی را انتخاب کنید.

این گزینه به کاربران اجازه می دهد تا از مشاهده اطلاعات حساب واتساپ توسط برخی افراد جلوگیری کنند. WABetaInfo توضیح می دهد:

لازم نیست آخرین بازدید خود را روی Nobody تنظیم کنید تا افراد خاصی به اطلاعات آنها دسترسی نداشته باشند، در عوض می توانید کاربران هدف خود را از دیدن آخرین بازدید خود محروم کنید. همانطور که در تغییرات به‌روزرسانی اندروید توضیح دادیم، وقتی مخاطبین را در Last Seen> My Contacts Except انتخاب می‌کنید، نمی‌توانید آخرین بازدید آنها را ببینید. البته این سیاست در مورد حساب کاربری و سایر اطلاعات شما اعمال نمی شود.

یک ویژگی جدید و کاربردی واتس اپ را کشف کنید

بر اساس اطلاعات دریافتی، واتس اپ همین گزینه را برای تنظیمات حریم خصوصی افرادی که می توانند عکس پروفایل و سایر اطلاعات شما را ببینند اعمال می کند:

شما می توانید حالت “استثناهای مورد علاقه من” را برای “آخرین بازدید” در این تصویر مشاهده کنید. اما این گزینه برای سایر تنظیمات حریم خصوصی مانند عکس پروفایل نیز کاربرد دارد. به خاطر داشته باشید که اگر آخرین بازدید خود را برای مخاطبان خاصی غیرفعال کنید، نمی توانید آخرین بازدید آنها را ببینید.

دسترسی به این ویژگی در حال حاضر برای کاربران iOS برنامه ریزی شده است. اما به زودی به گوشی های هوشمند اندرویدی نیز خواهد رسید. علاوه بر این ویژگی ها، واتس اپ اخیرا اعلام کرده است که در آپدیت های بعدی قابلیت های دیگری مانند پاسخ به ایموجی و امکان ارسال فایل تا 2 گیگابایت به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید