ویژگی های امام خمینی (ره) را در ابعاد مختلف تحلیل کنید و با همه آشنا کنید


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843307

نماینده مردم علی آباد قطول در مجلس شورای اسلامی:

رحمت الله نوروزی گفت: ویژگی های امام راحل در ابعاد مختلف باید مورد تحلیل و شناخت همه قرار گیرد، بنیانگذار انقلاب اسلامی از پیشگامان مکتب استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در آستانه سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران به خبرنگار صبح زاگرس گفت: شاید بتوان معمار کبیر انقلاب اسلامی را تنها جهان دانست. رهبری که توانست و مستضعفین ملت را رهبری کنند.

رحمت الله نوروزی با بیان اینکه باید ویژگی های امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و به اطلاع همگان برسد، افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی از پیشگامان مکتب استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود که نفی ظالمان استعمار را نهادینه کرد. در جهان.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد امام خمینی (ره) به مردم و نقش آنها در همه امور از ویژگی های مکتب ایشان است، گفت: امام خمینی (ره) در این مکتب با ظلم و استعمار مبارزه می کند و همچنین مکاتب پوسیده را تضعیف می کند. غرب و شرق را تمرین می کنند.

نوروزی در دوران رهبری رهبر معظم انقلاب پس از رحلت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: مقاومت در برابر جاه طلبی ها و آزار آمریکایی ها و اروپایی ها، حمایت از نهضت های آزادی خواهانه در سراسر جهان و …. جهان به تعجب از حضرتش بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید