پادکندگ گنجینه شجاعت و دلاوری کهگیلویه و بویراحمدی است.


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877859

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: پذندگ گنجینه ارزشمندی از رشادت ها و دلاوری های رزمندگان غیور کهگیلویه و بویراحمدی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ فرمانده سپاه ناحیه لنده در نشست گرامیداشت حماسه پادکندگ در یاد و خاطره شهدای مدافع حرم شهرستان پادکندگ اظهار داشت: شهدای مدافع حرم شهرستان لنده در سال 1380 در زاگرس به سر می برند.

سرهنگ روح الله ویسی گفت: در دوران دفاع مقدس و در عملیات های مختلف حضور پررنگ رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق مختلف به دلیل رشادت ها و رشادت های آنان موثر بود.

وی گفت: به مناسبت بزرگداشت حماسه بی نظیر رزمندگان لنده در حماسه پادکندگ، مراسمی به مناسبت سالگرد این حماسه و یادواره شهیدان والامکام جان محمد کریمی، حنیفه هلیلی شاد و امرولا جوادی برگزار می شود.

وی افزود: حضور اقشار مختلف مردم به ویژه رزمندگان و حماسه سازان پادکندگ همراه با تجلیل از آنان در قالب مراسمی جداگانه در این مراسم برگزار می شود.

رئیس بنیاد شهید شهرستان لنده گفت: همدلی و همدلی سپاه و بنیاد شهید در تجلیل و برگزاری یادواره های شهدا در شهرستان برای تعمیق و ترویج فرهنگ شهادت و شهادت قابل تقدیر است.

جهانشیر افراخته گفت: بی شک حماسه پادکندگ یکی از حماسه هایی است که در تاریخ این سرزمین و ساری مطرح است چرا که رزمندگان ما 24 ساعت دست خالی از خاک این سرزمین دفاع کردند.

وی گفت: اگر امروز امنیت، آرامش و آسایش داریم به برکت خون شهداست که جان خود را از دست داده ایم تا امروز در امنیت زندگی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید