پاسخگویی به ۲۸۵ درخواست مردمی در میز خدمت شرکت گاز آذربایجان شرقی

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خبر داد؛

وحید رضازاده آذری گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری میز خدمت شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، پاسخگوی ۲۸۵ درخواست حضوری مردم بوده است.



به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، وحید رضازاده آذری با اشاره به استقرار سیستم مدیریت ارتباطات مشتری (crm) در این شرکت افزود: با استقرار این سامانه کلیه ارتباطات و درخواست های مردمی به صورت مکانیزه رصد شده و قابل پیگیری خواهد بود.

وی ادامه داد: روند پاسخگویی به درخواست ها و انتقادات از شرکت بر اساس استانداردهای ایزو ۱۰۰۰۲ و۱۰۰۰۴ در شرکت گاز اجرایی می شود.

رضازاده اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست سال جاری علاوه بر برگزاری دو میز خدمت عمومی در محل مصلی تبریز و مدیرعامل و مسئولین با حضور در سامانه سامد پاسخگوی درخواست های مردمی به صورت مستقیم بوده اند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تصریح کرد: امسال با برگزاری هفتگی دیدارهای مردمی مدیرعامل شرکت، با ثبت ۱۲۴ درخواست، نسبت به پیگیری و پاسخگویی به موقع اقدام شده است.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید