پاسخ استقلال به اتهام دوم جعل امضا و اثر انگشت

این خبرگزاری مدعی شده است که علیرضا هانی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با شکایت به مراجع قضایی علی حطر مدیرعامل و فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره این باشگاه را به جعل متهم کرده است. امضا و اثر انگشت او

خانی در شکایت خود نوشت که باشگاه استقلال با عقد قرارداد مستاجر با هویت موجر، امضا و اثر انگشت خانی را در این قرارداد ثبت کرده است در حالی که وی از انعقاد قرارداد مطلع نبوده و هرگز این قرارداد را امضا نکرده است. . اثر انگشت ثبت نکرده است. خانی در این شکایت به طور ویژه علی خطیر و فرشید سمیعی را به جعل متهم کرده است.

باشگاه استقلال هم اکنون به این موضوع واکنش نشان داده و با انتشار اسنادی از نامه اعلام شده توسط خانی، اعلام کرده است که امضای اسناد باشگاه در دست مدیرعامل و یکی از اعضای هیئت مدیره است و از آنجایی که خانی از امضای آن خودداری کرده است. نامه گفت، یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره سند را برای او امضا کرد.

استقلالی‌ها در بیانیه‌ای که منتشر کردند، نوشتند که اکثریت اعضای هیئت مدیره طبق مصوبه‌ای، اختیار امضای نامه دوم را به فرشید سمیعی واگذار کردند و در نتیجه او از نظر قانونی برای امضای نامه‌ها مشکلی نداشت.

پاسخ استقلال به اتهام دوم جعل امضا و اثر انگشتپاسخ استقلال به اتهام دوم جعل امضا و اثر انگشت

در متن اعلامیه استقلال این کشور آمده است:

افراد مجاز در باشگاه استقلال برای امضای اسناد الزام آور مدیرعامل به همراه یکی از اعضای هیئت مدیره و مهر باشگاه می باشند.

بنابراین انحصار امضای دوم هیچ گاه در اختیار آقای علیرضا خانی نبود و به همین دلیل با امتناع ایشان از امضای قرارداد، یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره قرارداد را امضا کرد.

لازم به ذکر است این تغییر و جابجایی امضای دوم به صورت اصلاحیه با هولوگرام و کد رهگیری در قرارداد ثبت می شود.

ضمناً قبلاً اکثریت اعضای هیئت مدیره طی مصوبه ای اختیارات امضاء دوم را به عضو مسئول و نایب رئیس هیئت مدیره آقای فرشید سمیعی تفویض کردند. در حالی که گفته می شود امضای آقای سمیعی روی امضای خانی چاپ شده است، اما در سند منتشر شده، امضای آقای سمیعی در یک کادر قرمز رنگ مشخص شده است که فاصله زیادی با امضای آقای خانی در قسمت الحاقی قرارداد دارد.

در ادامه این خبر بدون نام بردن از هانی، اسناد ناقص مربوط به شکایت باشگاه های لیگ برتری از استقلال به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد توسط یکی از اعضای شناخته شده و نادرست هیئت مدیره منتشر شده است. مدیران و آبی ها از رگولاتورها خواستند با او برخورد کنند:

هیئت مدیره باشگاه استقلال ایران انتشار اسناد و مدارک توسط یکی از اعضای متخلف از جمله ناقص بودن مدارک منجر به تشکیل پرونده علیه باشگاه استقلال را به شدت محکوم و از مدیرعامل محترم تقاضای پیگیری کرده است. – اقدامات در این مورد و تعقیب مجرم تا حصول نتیجه وجود دارد.

هیئت مدیره باشگاه استقلال در این برهه زمانی که آرامش بر باشگاه حاکم است و تیم در شرایط خوبی در بالای جدول لیگ برتر قرار دارد، هرگونه تنش و تنش که منجر به برهم زدن آرامش در باشگاه استقلال شود را محکوم می کند. بدون شک این حملات به صورت هدفمند و با هدف تخریب استقلال انجام می شود و هواداران فهیم استقلال باید مراقب این حرکات باشند.

همچنین از مراجع نظارتی تقاضای ردیابی و برخورد با فرد مسئول را داریم.