پاسخ حاج بابایی به شایعه افزایش قیمت حامل های انرژی

پاسخ حاج بابایی به شایعه افزایش قیمت حامل های انرژی

روز جدید : رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تشکیل ستاد بررسی بودجه سال آینده در دولت خبر داد و گفت: در این ستاد بحثی برای افزایش قیمت انرژی برای سال آینده نشده است.

«حمیدرضا حاجی بابایی» رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تشکیل یک هزار و 401 ستاد بودجه در دولت خبر داد و گفت: این ستاد هفته ای سه جلسه برای بررسی بودجه سال آینده برگزار می کند که در جلسات شرکت می کنم.

وی ادامه داد: باید نگاه تحول آفرین به بودجه 1401 نسبت به بودجه 1400 وجود داشته باشد و حذف شود.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: تاکنون در جلسات ستاد بررسی بودجه 1401 بحث درآمدها و هزینه های بودجه تلفیقی کشور برای سال آینده و توسعه ای که باید انجام شود، مطرح شده است.

صحبتی از افزایش قیمت حامل های انرژی نیست/ ستاد بودجه 1401 در دولت تشکیل شد

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: نظرات در ستاد بررسی بودجه سال آینده این بود که برای اجرای آن شفافیت و منابع مالی ایجاد شود و 95 درصد آن محقق شود.

حاجی بابایی درباره شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت حامل های انرژی برای سال آینده منتشر می شود، گفت: برخی از موضوعات مانند افزایش قیمت حامل های انرژی برای سال آینده در کارخانه راه اندازی شده مطرح نشده است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تاکنون مولفه هایی که در ساختار بودجه حائز اهمیت است در ستاد مطرح شده است. به عنوان مثال در یکی از جلسات در مورد بودجه آموزش و پرورش و نحوه بستن بودجه سال آینده وزارتخانه بحث شد تا در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید