پاسخ عجیب رونالدو به کاسانو: مثل مسی باش!

پاسخ عجیب رونالدو به کاسانو: مثل مسی باش!

کریستیانو رونالدو تابستان امسال پس از جدایی از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت و این انتقال مدت هاست سوژه داغ رسانه های ایتالیا و انگلیس بوده است. شروع فردی رونالدو در یونایتد خوب بود، اما شیاطین سرخ نتوانستند نتایج مورد انتظار را کسب کنند.

رونالدو در رئال تمام جام ها را به دست آورد و در یوونتوس دو اسکودتو را به دست آورد، اگرچه نتوانست به این تیم در قهرمانی لیگ قهرمانان کمک کند و منتقدان رونالدو این را شکست بزرگی برای رونالدو و یوونتوس می دانند.

برنده 5 توپ طلا که امسال قافیه را به لیونل مسی باخت، منتقدی مادام العمر دارد و کسی نیست جز آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق ایتالیا.

کاسانو هر از گاهی در بوبو تی ویچ از رونالدو انتقاد می کند و به نظر می رسد این موضوع فوق ستاره پرتغالی را ناراحت کرده است.

کاسانو فاش کرد که پیامی در واتس اپ از رونالدو دریافت کرده است: «رونالدو برای من پیامی در واتس اپ ارسال کرد و خواستار احترام بیشتر برای خودش به خاطر تمام جوایزی که کسب کرد، کرد. او گفت 750 گل زد و من فقط 150 گل زدم.

کاسانو ادامه داد: همه می دانند که من بدون ترس از کسی از پاپ انتقاد کرده ام و از هیچکس نمی ترسم. به رونالدو نوشتم که چه اتفاقی برای رونالدو عزیر افتاد و چرا عصبانی هستی؟ یه چیزی بهت میگم تو همه چیز داری و تو زندگی راحت هستی. ناراحت نباشید و آرام باشید. بهتره مثل مسی باشی که هیچی براش مهم نیست و اذیتش نمیکنه. “به جای نوشتن برای من، نگران نباش.”

کاسانو همچنین گفت که از بوفون پرسیده است که رونالدو چگونه شماره او را به دست آورده و متوجه شده که این شماره توسط مدیر رسانه ای یوونتوس به او داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید