پایان باشکوه والیبال ساحلی قهرمانی آسیا در بندرعباس/ داور: همه خوشحال بودند


ساعت: 19:32
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911962

مراسم اختتامیه و توزیع مدال، کاپ و جوایز مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا در سواحل خلیج فارس شهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست و دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا امروز (جمعه 6 آبان ماه) با عملکرد تیم های برتر در منطقه سورو شهرستان بندرعباس به کار خود پایان داد.

پس از 5 روز رقابت فشرده و برگزاری 55 مسابقه، تیم های قطر 1 (شریف یونس – احمد تیجان)، استرالیا 1 (کریستوفر مک کو – پل برنت)، چین 3 (ژائو شین لی – تائو شو) و ایران 1 (عبدالحمد میرزاعلی) – آرش) وکیلی) اول تا چهارم این مسابقات شدند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در شورای اسلامی، مظفر خادمی مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون، محمد مرودی استاندار بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، توفیق کابلی رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال و عبدالروف بسطغانی سرپرست هرمزگان تیم والیبال حضور داشتند.

جایرامان سیرینی واسان از هند به عنوان ناظر فنی و نادر انصاری به عنوان ناظر داوری این مسابقات نیز در مراسم اهدای جوایز حضور داشتند.

حضور پرشور مخاطبان جنوبی و دلسوز بندرعباسی از نکات قابل توجه این مراسم بود.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه امروز شاهد پایان مسابقات والیبال ساحلی آسیا بودیم و جمع زیادی از مسئولان و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان دو هفته دیگر میزبان این مسابقات مهم و تور آزاد آسیا بود.

وی افزود: خوشبختانه این مسابقات به خوبی انجام شد و همانطور که روسای ادارات مختلف گفتند همه تیم ها از برگزاری راضی بودند این کارها با تلاش و هماهنگی گروه همراه اول حامی مالی والیبال انجام شد. فدراسیونی که باید تا المپیک 2024 والیبال را همراهی کند و در رویدادهای مهم ما را همراهی کند.

داوری با اشاره به تلاش استاندار و مسئولان اجرایی استان هرمزگان برای برگزاری این دو دوره از مسابقات، تصریح کرد: فرصت میزبانی این مسابقات بین المللی برای اولین بار در بندرعباس اعطا می شود. وزارت ورزش و جوانان در هرمزگان، تیم والیبال این استان و شرکت فولاد دست به دست هم دادند تا خاطره خوبی بسازند و مسابقه بسیار خوبی را در این منطقه از کشور خلیج فارس برگزار کنند.

وی در پایان با توجه به حمایت های مردمی تصریح کرد: با تشکر از مردم مهربان و نجیب بندرعباس که در 15 روز گذشته در کنار ما بوده اند و تماشاگر و حامی تمامی تیم های ملی و سایر تیم ها بوده اند. تعداد زیادی از هواداران مقابل سالن ایستاده بودند و مسابقات را تماشا می کردند و با حضور خود ما را تشویق می کردند. با تشکر از همه کسانی که ما را در این میزبانی ارزشمند یاری کردند.



دیدگاهتان را بنویسید