پایان شک و تردیدها درباره سرمربی تیم امید; مهدوی ماندگار شد


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810533

مهدی مهدوی کیا در تیم امید باقی ماند و هدایت این تیم را ادامه خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اواخر تابستان امسال بود که مهدی مهدوی کیا به طور رسمی به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد و با این تیم در مرحله نخست مسابقات انتخابی المپیک شرکت کرد و توانست تیم امید را به مرحله بعد برساند.

در زمان حضور کیا در این تیم، به دلیل اختلافات طرفین بر سر قرارداد، سرمربی تیم امید قراردادی نداشت، چرا که شهاب عزیزی هادم خواهان قرارداد یورو بود، اما هیئت مدیره خواهان امضای ریالی این قرارداد بود.

پس از برکناری شهاب عزیزی خادم، هیات مدیره باید در مورد ادامه همکاری با مهدی مهدوی کیا تصمیم گیری می کرد. البته در این میان زمزمه هایی مبنی بر عدم تمایل رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت مدیره برای ادامه همکاری با مهدوی کیا مطرح شده است.

روز گذشته رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک درباره تعیین تیم فوتبال امید صحبت کرد و تاکید کرد که کادر فنی این تیم فعال نیست و مقرر شد فدراسیون فوتبال تا پایان مذاکره و تعیین تکلیف کند. تو هفته.

در این راستا مذاکرات فدراسیون فوتبال با مهدوی کیا مشخصا مثبت است و او به کار خود در تیم امید ادامه خواهد داد.

اعضای هیات مدیره با حضور مهدی مهدوی کیا موافق هستند و باید با ریالی قرارداد منعقد شود و مطالبات وی نیز در این مدت پرداخت می شود.

حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: هزینه های کادر فنی تیم ملی امید تامین شده و مهدوی کیا به عنوان سرمربی این تیم به کار خود ادامه می دهد.

در این شرایط تیم فوتبال امید با مربیگری مهدی مهدوی کیا در بازی های آسیایی هانگزو شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید