پایان کار جام کشتی پیتلاسینسکی برای شمشیربازان ایرانی با یک طلا، یک نقره و یک برنز


ساعت: 23:23
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885244

تیم کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان موفق به کسب 1 مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی پیتلاسینسکی لهستان روزهای 1 و 2 مردادماه در شهر ورشو لهستان برگزار شد و در پایان تیم 5 نفره کشورمان محمدهادی سروی در سال 97 به مدال طلا دست یافت. کیلوگرم و علی اصغر سام دلیری در وزن 63 کیلوگرم مدال نقره و محسن محمودی در وزن 82 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مصطفی رضایی در دور نخست مقابل گئورگ قریبیان از ارمنستان با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد. وی در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر مقابل بغداد حسین مصر پیروز شد و در دور سوم مقابل چن ونژی از چین با نتیجه 7 بر 6 شکست خورد و نهم شد.

در وزن 63- کیلوگرم علی اصغر سام دلری در دور اول 8 بر 4 اریک بیگ از مجارستان را شکست داد. وی در دیدار بعدی با نتیجه 9 بر 5 مقابل آرنوات رضوان از رومانی به برتری رسید و راهی فینال شد. دلیری در دیدار پایانی مقابل تینار شارشن بیکوف از قرقیزستان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 77 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، محمدعلی گارزا در دور دوم مارکو کروگر از دانمارک را با نتیجه 10 بر 6 شکست داد. وی در دور سوم کور آندرس از نروژ را 9 بر یک شکست داد اما در بازی ماقبل آخر مقابل زولتان لوای از مجارستان با نتیجه 9 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار به دلیل مصدومیت با صلاحدید کادر فنی به مصاف آکژول مخمودوف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان نرفت و پنجم شد.

در وزن 82 کیلوگرم محمدحسین محمودی در دور نخست با نتیجه 5 بر یک از سد پرولینن از فنلاند گذشت و در دور دوم مقابل اگزوز موکابه از نروژ با نتیجه 9 بر 5 مغلوب شد. محمودی در مبارزه بعدی با نتیجه 7 بر صفر پتر نواک از جمهوری چک را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 5 بر 4 از سد وانگ چنگو از چین گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساراوی در دور نخست با نتیجه 9 بر یک لیائو یان از چین را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر 0 (TKO) مقابل تایرون استرکنبورگ از هلند به پیروزی رسید. ساروی در دور سوم آروی ساوولاینن از فنلاند را با نتیجه 12 بر یک شکست داد و در دور چهارم با نتیجه 3 بر 2 الکس زوکه از مجارستان را شکست داد و راهی فینال شد. سروی در دیدار پایانی با نتیجه 9 بر یک بک سلطان محموداف از قرقیزستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید