پایبندی به اصل سوم قانون اساسی وجود ندارد/ تنها 4 درصد جامعه می توانند از امکانات تنیس استفاده کنند!


ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821753

با اقدام این شرکت برای توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، آن را سرنوشت تنیس نامیدند.

رئیس فدراسیون تنیس کشور به ما گفت: متاسفانه با مبالغ نجومی در مناقصات زمین های تنیس باشگاه انقلاب، زمین تنیس تخریب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس ; داوید عزیزی رئیس فدراسیون با ابراز تاسف از مزایده زمین های مجموعه ورزشی انقلاب گفت: متاسفانه با پایان یافتن مزایده زمین های مجموعه ورزشی شاهد واگذاری این زمین ها به بخش خصوصی با قیمت های نجومی.» به ویژه در یک مناظره عمومی خوانده شد.

وی ادامه داد: با انجام این مزایده با مبالغ نجومی که تنها هدف آن صرفاً سود مالی است، تنها 4 درصد جامعه می توانند از امکانات تنیس مجموعه انقلاب استفاده کنند. بدون شک مصرف کنندگان این مجموعه برای ارائه اجاره های خیره کننده ناگزیر به افزایش چند برابری قیمت اجاره خواهند بود و با توجه به بالا بودن نرخ ارز و گرانی تجهیزات تنیس شاهد کاهش شدید علاقه مندی به این حوزه خواهیم بود در آینده آن را نابود خواهیم کرد.

عزیزی گفت: بر اساس اصل سوم قانون اساسی که آموزش و پرورش و تربیت بدنی رایگان برای همه است، با این مزایده به جرات می توان گفت پایبندی به این اصل وجود ندارد و من شخصاً از این شرکت برای توسعه و نگهداری اماکن انتقاد می کنم. “

وی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود مذاکرات و تماس های مکرر بنده، نایب رئیس و دبیر فدراسیون در خصوص واگذاری 6 زمین بازی از مجموعه ورزشی انقلاب، متاسفانه هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید