پای پلیس فتا به پرونده بازیکن لیگ برتری کشیده شد!

تیم فوتبال گبی مهاجم گابنی در هفته های اخیر خبرساز بوده و پس از شکایت باشگاه های استقلال، سپاهان و پیکان به کمیسیون انضباطی بابت حضور غیرقانونی بانیاما، کمیسیون در حال بررسی است و به زودی حکم صادر می شود.

گلمرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال که امشب مهمان شب های فوتبال بود، در بخشی از سخنان خود در خصوص پرونده بانیاما گفت: به دلیل اینکه فیفا خدمات شناسایی، قتل، جعل و تقلب و پلیس فتا و غیره ندارد. اگر الان چیزی که آنها می گویند جعلی است، چه کار می کنید یا اگر ایمیل تقلبی باشد، چه کار می کنید؟ خوشبختانه بدنه انضباطی ما بسیار بسیار دقیق و منصف است.

رفیعی ادامه داد: شخص دکتر حسن زاده متوجه می شود (امیدوارم مرا سرزنش نکنند که این حرف را زدم) اما ایشان شخصاً به پلیس فتا مراجعه کردند تا ببینند ایمیل ها از کجا آمده و چه هویتی دارد و چه اتفاقی افتاده است. بنابراین ما در فدراسیون مسئولیتی در قبال تایید مدارک نداریم، اما در حد معمول بررسی می کنیم. بعد از اینکه برنامه فوتبال برتر این موضوع را مطرح کرد، گفتیم از همان ابتدای برنامه دوباره کنترل را در دست بگیرید.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیا فدراسیون مقصر است یا باشگاه گل گهر: ما مقصر نیستیم، باید بگوییم چه کسی تخلف کرده است؟ صد در صد تخلف شده است، شما باید به قوه قضائیه اجازه دهید که تصمیم بگیرد. زیرا طبق قوانین و مقررات بین المللی و اخلاقی، زمانی که پرونده ای در جریان است، هیچکس حتی رئیس کمیسیون انضباطی تا پایان رسیدگی حق توضیح ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید