پدافند هوایی نماد مقاومت و حماسه آفرینی ملت است


ساعت: 20:04
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894232

مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

کریمی گفت: پدافند هوایی مظهر ایستادگی، مقاومت و حماسه ملت سازی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیرکل حفاظت و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در مراسم روز پدافند هوایی و با تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ارتش در اراک گفت: دهم شهریور ماه به نام روز دفاع هوایی یادآور بازی های نقش آفرینی است. مجاهدان و حماسه ها شهدای عزیزی هستند که با ابتکار خود در ده ها عملیات غرور آفرین برگ زرینی بر تاریخ حماسه های ملت افزودند.

وی افزود: پدافند هوایی مظهر ایستادگی، مقاومت و حماسه ملت سازی است و علیرغم فشارها و تهدیدات دشمنان، این سازمان در اجرای ماموریت های دوران دفاع مقدس نقش پرافتخار و مقتدری ایفا کرده و ایستاده است. سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان.

سرهنگ کریمی تاکید کرد: آمادگی و اقتدار روزافزون پدافند هوایی که محصول به کارگیری اندیشه و دانش ایرانی و با تکیه بر توانمندی های داخلی است بسیار قابل تقدیر است و امروز مرکز پدافند هوایی مهدکودکی برای پرورش و تربیت انقلابی و انقلابی است. جوانان دولت محور برای حفظ امنیت کشور و خدمت به مردم

وی در تشریح فعالیت های گام دوم کنگره شهدای استان گفت: با توجه به اقدامات توجیهی کنگره شهدای استان های مرکزی که از 7 سال گذشته آغاز شده است، تبیین نقش مهم ارتش در دستور کار قرار دارد و تولیدات زیادی در این زمینه تهیه می شود و امروزه در دانشنامه دفاع ولایت مداخلات و مقالات ویژه ای نیز در دستور کار قرار گرفته و در این راستا از ظرفیت خانواده های شهدا، جانبازان، فرماندهان و اساتید دانشگاه استفاده می شود.

مدیر کل حراست و نشر ارزش های حراست استان مرکزی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین امروز مهمترین رسالت ما در برابر حماسه های دفاع مقدس و افتخارات ارتش و پدافند هوایی است. سال‌های گذشته به‌ویژه پاسداشت دفاع مقدس باید به خوبی برای نسل جوان باشد. تبیین‌شده و از این رو محور همه برنامه‌های گام دوم ستاد کنگره شهدای استان مرکزی تبیین است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید