پرداختی های کارکنان فرهنگیان تا قبل از سال تسویه می شود/ بخشنامه نقل و انتقالات فرهنگیان هفته آینده ابلاغ می شود


ساعت: 08:42
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812372

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: با همکاری خوب سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت دارایی کل کشور در تلاش هستیم تا قبل از پایان تمام پرداختی های کارکنان تسویه شود. از سال.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید عسکری سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در نشست مشترک اعضای شورای معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران گفت: همکاری های دوجانبه یکی از عوامل تسریع است. امور مالی.”

وی افزود: با تلاش خود کل بودجه کنار گذاشته شده در سال مالی جاری را دریافت کرده ایم، هرچند هزینه ها افزایش یافته است اما بودجه امسال نسبت به سال گذشته رشد واقعی خوبی دارد.

عسگری تصریح کرد: لازم است مدیران کل آموزش و پرورش استان ها بودجه هر ردیف بودجه را در همان محل هزینه کنند.

وی با تاکید بر صرفه جویی در هزینه ها ادامه داد: با تلاش های انجام شده بودجه اختصاص یافته به آموزش و پرورش در سال 1401 افزایش یافت. با این حال، تعدادی از استان‌ها برآوردهای خوبی از درآمد و هزینه ارائه کردند که در تدوین بهتر بودجه پیشنهادی مؤثر بود.»

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از تلاش برای افزایش پوشش بیمه ای خبر داد و تصریح کرد: در سال مالی جاری تلاش های انجام شده مرهون سال های پر برکت جانبازان و معلمان برجسته است.

وی ادامه داد: استفاده از نیروهای متخصص در حوزه مالی امری ضروری است، بنابراین مدیران کل باید در استفاده از نیروها در پست های حساس دقت بیشتری داشته باشند.

عسگری خاطرنشان کرد: با توجه به پایان سال مالی باید مدارک مالی به موقع ارائه شود تا پرداخت های کارکنان تا قبل از پایان سال انجام شود تا اعتبارات بازپرداخت شده در سال جاری و نحوه پایان سال مالی باید انجام شود. در نظر گرفته شده است. با دقت بسیار انجام می شود.

وی با تاکید بر عدم تکلیف مازاد وام ها، ادامه داد: دریافت و صرف درآمدهای ویژه در استان ها باید برنامه ریزی شده و بر اساس قوانین و مقررات باشد، بنابراین دستورالعمل جامع نحوه هزینه کرد درآمد ویژه به استان ها ارسال می شود.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اذعان داشت: همکاری و تعامل حداکثری مدیران عالی با معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع برای پایان سال ضروری است.

وی از تلاش ادارات ذیربط برای تسویه پرداختی کارکنان تا پایان سال خبر داد و افزود: بخشنامه جابجایی و ساماندهی نیروی کار هفته آینده به استان ها ارسال می شود.

عسگری خاطرنشان کرد: باید کنترل کامل بر ارقام دریافتی و هزینه شده در استان انجام شود و به بهترین شکل ممکن و بهترین تولید ممکن، هزینه های انجام شده کارآمد باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید