پرداخت تسهیلات؛ معیارهای ارزیابی کار مدیران بانک


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903977

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: هر سه ماه یکبار یک نسخه از عملکرد بانک ها برای اطلاع از عملکرد بانک های استان در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی، مدیرعامل بانک و وزارت کشور قرار می گیرد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در جلسه شورای هماهنگی بانک ها گفت: بر اساس تفاهم نامه 2 از سوی دیگر با مدیران بانک های استان همدان مقرر شد ثبت نتایج و ارزیابی فعالیت های بانک ها بر اساس تعهدات و تعهدات آنها در پرداخت تسهیلات به ویژه بند الف تبصره 18توجه داشته باشید 16 و وام بگیرید.


وی افزود: با توجه به اهمیت شرایط حوزه اقتصادی، ایجاد اشتغال و چشم انداز دولت سیزدهم در موضوع سرمایه گذاری و از همه مهمتر ایجاد اعتماد و امید، تلاش همه مسئولان به ویژه مسئولان که در سیستم بانکی فعال هستند، برای حل مشکلات، ارائه پاسخ های صحیح و منطقی به مشتریان عنوان در اولویت قرار گرفت..


استاندار همدان ادامه داد: اگرچه کلیدی ترین موضوع در نظام بانکی منابع و هزینه های بانک است، اما یکی از انتظارات اصلی در دولت سیزدهم این است که مدیران بانکی با آوردن سیاست های تکلیفی واقعیت های استان را به مدیران کشوری منعکس کنند. از نه گفتن و نه گفتن باید اجتناب کنند و در انجام وظایف خود تلاش کنند.


قاسمی فرزاد تاکید کرد: به گفته مسئولان اقتصادی، هم اکنون نیز منابع در استان ها به صورت متعادل و معنادار توزیع نمی شود، بنابراین مدیران بانک ها باید به فکر جذب سهمیه بهزیستی، کمیته امداد امام (ره) و تسهیلات بند الف باشند. هنر 18 در غیر این صورت استان های دیگر نسبت به جذب این سهمیه و منابع و هزینه های آن اقدام خواهند کرد و در این راستا باید با جذب تسهیلات برای اجرای طرح های مهم، زمینه برای ایجاد اشتغال، تکمیل زنجیره تولید و اقتصادی فراهم شود. توسعه استان.


وی گفت: تیمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی، رئیس شورای هماهنگی بانک های استان به نمایندگی از بانک ها، مدیرکل اقتصاد مالی و مدیرکل بازرسی استان تشکیل شود تا این تیم برنامه ای برای انجام تعهدات بانکی تهیه می کند..


استاندار همدان تصریح کرد: این تیم باید ابتدا وظایف فصلی را بر اساس توان بانک های استان همدان در حیطه موضوع انجام دهد. 16بند الف ماده 18 و بازپرداخت تسهیلات اعتباری را در نظر گرفته و در پایان مدت تعیین شده عملکرد بانک را نسبت به تعهد در قالب جدول ارزیابی می کند..


قاسمی فرزاد افزود: این جدول به صورت سه است 6 و 9 به مدت یک ماه و یک سال طراحی شده است که هر سه ماه یکبار یک نسخه از نتایج بانک به وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، مدیر عامل بانک و وزارت کشور ارائه می شود تا از این موضوع مطلع شوند. عملکرد بانک های استان.


وی گفت: این موضوع به صورت توافقی دوجانبه با مدیران بانک همدان است و اگر مدیر ضعیفی برخلاف سیاست اقتصادی دولت باشد، پیگیری های لازم برای تغییر و جایگزینی مدیر جدید انجام می شود..


استاندار همدان ادامه داد: بر اساس گزارشات واصله از محل بند الف تبصره ماده 18 با توجه 70 میلیاردها تومان جذب نشده است، این منابع در اختیار بانک های استان است و حداکثر ظرف یک ماه باید با ارائه طرح، ظرفیت های باقی مانده در کشاورزی، گردشگری و صنعت جذب شود..


قاسمی فرزاد سهم از استان همدان از سایت علامت گذاری 18 در سال مالی جاری 2 هزاران و 200 میلیارد تومان و افزود: سهم نهادی، شهری و بانکی آنها هر چه سریعتر مشخص شود.


وی تاکید کرد: با توجه به پیام نوروزی رهبر انقلاب فرزانه و تاکید بر اقتصاد دانش بنیان باید نگاه و رویکرد متفاوتی به مسائل اقتصادی داشت و با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی برای تحقق پروژه ها همکاری کرد..


استاندار همدان در پایان گفت: در ارزیابی وثیقه باید دقت شود چرا که گاهی شاهد ملک هستیم. 10 یک میلیارد تومان توسط ارزیاب چهار میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید