پرداخت جریمه با تخفیف تا پایان دسامبر / پس از این تاریخ جریمه ها دوباره دو برابر می شود

زمان: 09:30
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775089

راهور ناجا ، فرمانده انتظامی گفت: بر اساس تصمیم مجلس ، امکان پرداخت جریمه با تخفیف تا پایان دی ماه سال جاری است و پس از آن تاریخ جریمه ها دوباره دو برابر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار کمال هادیان فر ، فرمانده انتظامی راهور ناجا درباره جریمه رانندگان بیش از 3 میلیون تومان گفت: سایز بالای یک میلیون تومان. در آن زمان ، به منظور پرداخت روزانه یا ماهانه از طریق حساب های بانکی یا پلیس راهنمایی و رانندگی به مدت یک سال بدون پیش پرداخت ، رانندگان خودروهای خود را ترخیص می کردند یا جریمه را متوقف می کردند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار ، در پایان سال 98 تنها 35 درصد از تعهدات جریمه خود را پرداخت کرده اند و 65 درصد تنها تعهدی را امضا کرده و به تعهد خود عمل نکرده اند. ما مجبور شدیم این طرح را متوقف کنیم. اما در حال حاضر شرایط مطلوبی وجود دارد و هیچ خودرویی با جریمه بالای 7 یا 8 میلیون تن وجود ندارد.

هادیان فر گفت: توصیه ما به رانندگان این است که از آنجا که مجلس آن را تا پایان ژانویه 1400 تصویب می کند ، هموطنان باید از این فرصت برای پرداخت جریمه با تخفیف استفاده کنند. زیرا پس از آن تاریخ ، جنایات دوباره دو برابر می شود.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید