9 دسامبر باید در تاریخ بماند


ساعت: 13:13
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920728

نماینده ولی فقیه در استان گلستان از حادثه 18 آذر به عنوان حماسه ای ماندگار یاد کرد که باید در تاریخ ثبت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه شهرستان گرگان گفت: حماسه 18 آذر باید برای همیشه در تاریخ ثبت شود.

وی حضور مردم در صحنه های دفاع از ارزش های اسلامی را تحسین برانگیز خواند و افزود: مردم همواره به صورت خودجوش در مناسبت های مختلف از جمله یوم الله 9 یوم الله و تشییع شهدا حضور می یابند که ارزشمند است.

امام جمعه شهر گرگان گفت: دشمن به دنبال یک نقشه پیچیده بود که با تمام قوا وارد میدان شود، اما دشمنان باید بدانند که دوران کودتای 28 مرداد است اگر بخواهند در این کشور حکومت را تغییر دهند. ، تمام شد.

نورمفیدی با اشاره به مشکلات پیش روی کشور بیان کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد که مجلس، دولت و رهبری آن را می شناسند و همه برای رفع مشکلات تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: باید از کسانی که جان خود را برای برقراری امنیت کشور فدا کردند و حتی در این راه به شهادت رسیدند، یاد کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به 22 دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی به واقع صاحب انقلاب و ولایت بود.

نورمفیدی گفت: امام از اول انقلاب به دنبال شکستن هیمنه آمریکا در منطقه بودند، همچنان که پیامبران الهی برای نابودی فراعنه و مستکبران آمده بودند و برای آن مرد میدان می خواستند و مرد. در میدان حاج قاسم بود.

وی گفت: حتی کسانی که انقلاب را قبول ندارند در مقابل عظمت و تواضع سردار سلیمانی سر تعظیم فرود آوردند.

امام جمعه شهر گرگان با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی بهترین الگو برای مسئولین است، تصریح کرد: شهید سلیمانی مصداق بارز دلسوزی برای کفار و رحمت در میان آنان بود.

نورمفیدی ادامه داد: این شهید عزیز از لطف و قدرت و عظمت روح برخوردار بود، خداوند این شهید و همه شهدا را مهمان امام زمان کند.

وی در خصوص حضور وزیر کشاورزی گفت: مسئله مهم استان کشاورزی است. مسئولان مسائل را مطرح کردند و وزیر به استاندار اجازه داد تا به مسائل رسیدگی کند. خیلی خوب و قابل تقدیر بود که نیازی به بردن مشکلات به تهران نیست.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید