حماسه 9 دسامبر کشور را در برابر ناآرامی های آینده بیمه کرد


ساعت: 18:10
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920513

حمیدرضا ترگی گفت: حماسه 18 آذر کشور را در برابر اغتشاشات آینده بیمه کرده و به راهبردی برای مقابله با همه آشوب ها و تحرکاتی تبدیل شده است که با حمایت بیگانگان و بر اساس توطئه بین المللی در کشور شکل می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: 18 آذر حماسه ای نهادینه شده بر اساس بصیرت دینی و ایمان مردم ایران است که پس از قیام نافرجام انتخاباتی به نام تقلب و تقلب در انتخابات شکل گرفت. که در آن عوامل داخلی و خارجی دخیل هستند.

وی افزود: در سال 1387 از زمان اغتشاشات سال 1387 تا وقوع حماسه 18 آذر، آسیب های زیادی از نظر وضعیت بین المللی و اقتصادی به کشور وارد شد و امنیت و آرامش مردم تحت تأثیر قرار گرفت. در نتیجه حضور خوب در انتخابات که می تواند مایه مباهات کشور باشد در عرصه بین المللی به عنوان نشانه ای از سلامت انتخابات کشور تلقی شده و به نقطه ضعف و توجیهی برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است. .

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اتفاقات مذکور با ایجاد انقلابی مخملی مانند کشورهای آسیای میانه و در نتیجه اقدامات مربوط به ادعاهای مطرح شده در تصمیم، طمع دشمنان را برای براندازی انقلاب اسلامی در ایران افزایش داد. از سازمان دهندگان انتخابات مشخص شد که تقلب دروغی بیش نیست، بلکه همان نقشه ای است که در کشورهای دیگر توسط آمریکایی ها به عنوان یک پروژه خرابکارانه ایجاد شده است.

ترگی خاطرنشان کرد: نقش عوامل بیگانه و سفارتخانه های آنها، منافقین و جریانات افراطی در ایجاد اغتشاش به وضوح مشخص و ثابت شده بود و روند اعتراض به نتایج انتخابات مشابه کاری بود که ترامپ در انتخابات گذشته آمریکا انجام داد که منجر به سنگین شدن آن شد. خساراتی در کشور به بار آورد و موجب هتک حرمت مردم و هتک حرمت امام راحل و مقام معظم رهبری و امام حسین علیه السلام شد.

وی افزود: مردم به موقع با چنین حرکتی مواجه شدند و در یک حرکت خودجوش و پر سر و صدا و مبتنی بر بصیرت دینی، سیاسی و دینی، بدون برنامه ریزی قبلی و به شکلی روشن، فراگیر و یکپارچه از ولایت و رهبری حمایت کردند و وحدت آنان را به ارمغان آورد. در مقابله با دشمنان برانداز و یاغیان و منافقین داخلی.

ترقی تصریح کرد: این حماسه کشور را در مقابل فتنه‌های آینده بیمه کرده و به راهبردی برای مقابله با همه فتنه‌ها و جریان‌هایی تبدیل شده است که با حمایت بیگانگان و بر اساس توطئه بین‌المللی در کشور شکل می‌گیرد و درس عبرتی برای ماست. ملتی که هرگاه دشمنان خارجی با کمک عوامل داخلی بخواهند با آرمان های انقلاب اسلامی مقابله کنند و مانع تحقق اهداف گرانبهای انقلاب شوند، حضور و بصیرت یکپارچه مردم می تواند این توطئه ها را خنثی و نقشه های آنان را خنثی کند. .

وی افزود: تداوم حضور مردم در حماسه 18 آذر 87 ضامن ماندگاری و بقای انقلاب اسلامی است و این حضور یکپارچه مردم در مراسم تشییع 400 شهید در سراسر کشور نشان داد که شهدا محور وحدت دینی، سیاسی و مذهبی مردم و دلیل حمایت مستمر مردم هستند و از انقلاب اسلامی هستند.

ترقی خاطرنشان کرد: مردمی که پس از 41 سال تحت تأثیر یک اقلیت و دشمن از شهدا و آرمان آنها حمایت می کنند، اجازه نخواهند داد انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود منحرف شود و به خیمه خود آسیب برساند، بلکه به تحقق آن ادامه می دهند. آرمان های انقلاب اسلامی همچنان قوی و ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید