حماسه 9 دسامبر یک پاسخ دندانپزشکی به شورشیان بود


ساعت: 08:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1920936

مزگی نژاد گفت: ناآرامی ها علیه جمهوری اسلامی ادامه دارد و آنچه مشخص است این است که باید ببینیم کجا باید بایستیم، چه کنیم و یکی از عوامل مهم ماندن در این صحنه گوش به فرمان مقام معظم رهبری است. که بتوانند از این حوادث در امان بمانند و افراد کج خلق را نجات دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مزگی نژاد کارشناس سیاسی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان درباره حماسه نهمین روز از عهد امت با ولایت گفت: 18 آذر سالروز حماسه حضور میلیونی مردم در صحنه انقلاب بود. انقلاب اسلامی و حمایت از انقلاب و ولایت.

9 دسامبر و پاسخ سرکش شورشیان

ویدر افزود: مردم در 18 آذر پاسخ کوبنده ای به شورشیانی دادند که برای حمله به انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف خود به صحنه آمدند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: سابقه ناآرامی ها در کشور ما به پیروزی انقلاب اسلامی برمی گردد و در این سال ها نابسامانی های زیادی را پشت سر گذاشتیم و طبیعتاً دشمنانی که بنا به دلایلی به اهداف خود نرسیدند و به منافعشان رسیدند. اسلام چه در عرصه جنگ سخت و چه در عرصه جنگ نرم و چه امروز در عرصه جنگ هوشمند به صحنه آمد.

مزگی نژاد تصریح کرد: حامیان فتنه احساس می کردند با ایجاد فتنه می توانند به اهداف و نتایج خود برسند و یکی از این فتنه ها فتنه 1387 بود که به بهانه تقلب در انتخابات خرداد 87 ایجاد کردند.

دروغ، فریب و شروع اغتشاشات سال 88

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری سال 1387 یکی از انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم بود و 85 درصد در آن انتخابات شرکت کردند، گفت: دشمنان ما که همیشه با دیدن کاندیداهای مورد نظر خود برنامه ریزی برای کشور دارند. آقایان موسوی و کروبی که وارد شدند رای نیاوردند و نتوانستند روی صندلی ریاست جمهوری بنشینند تا اهداف خود را دنبال کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: طبیعی است در این شرایط راه حل های قانونی داشته باشیم و بررسی کنیم که تقلب شده یا نه، اما در سال 88 دیدیم که همه کسانی که در انتخابات شکست خوردند زیر بار قانون قرار نگرفتند. و حتی از رفتن به شورای نگهبان منع شدند و فقط بحث تقلب را مطرح کردند و خواستار باطل شدن انتخابات شدند و این نوعی اجبار برای رسیدن به اهدافشان بود.

مزگی نژاد افزود: در کشور ما شریعت اسلام عمل می کند و هر چه قانون بگوید قابل اجرا است اما این افراد چون قانون را قبول نداشتند با انقلاب اسلامی مخالفت کردند و هواداران خود را به صحنه انتخابات رساندند راهپیمایی های اعتراضی برگزار کردند و فضا را داغ کردند. برای روزها ابتدا بعد از انتخابات فضا را به خشونت تبدیل کردند و با تخریب اموال عمومی و اقدامات دیگر در کشور ما به شورش دامن زدند.

وی گفت: متاسفانه عده ای دانسته یا ندانسته وارد این صحنه شدند و جریانی در کشور شکل گرفت که مشارکت 85 درصدی مردم که شیرین ترین نتیجه بود را به تلخ ترین وضعیت تبدیل کرد.

مردود داخلی و خارجی در فتنه 88

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه کدام افراد در فتنه 88 مردود شدند، گفت: بسیاری از افراد داخلی و خارجی در این فتنه طرد شدند. مردم خارج از کشور از جمله فرانسه، انگلیس و آمریکا و کسانی که کارگردان این صحنه ها بودند و کسانی که نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

مزگی نژاد تصریح کرد: عده ای در کشور طرد شدند، کسانی که نتوانستند در انتخابات رای بدهند به صحنه آمدند و آنها (آقای موسوی و کروبی) غریبه نبودند، اینها بودند که از انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) حمایت کردند. ) و جنگ تحمیلی، نظام اسلامی را درک کرده و کاملاً درک کردند و می دانستند که الان وقت دفاع از نظام جمهوری اسلامی است نه مخالف نظام.

وی ادامه داد: اما متأسفانه دشمن کار و دیدگاه خود را بر افکار آنها تحمیل کرده بود و آنها نیز تحت تأثیر قرار گرفتند و به مرحله ای رسیدند که نه شایسته جمهوری اسلامی ایران بود و نه شایسته آنها و شاهد بودیم که بسیاری از این نامزدها در این عرصه سقوط کرده است.

سقوط اموالی که تحت تأثیر افکار دشمن قرار گرفته اند

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: برخی از ویژگی هایی که در جامعه از آنها انتظار می رفت این بود که از صحنه های مختلف تصور کنند، دشمن و اهداف دشمن را بشناسند، نظر او را بشناسند و سپس اظهار نظر کنند، خلق کنند. شرایط و دیالوگ‌ها چه کسی اجازه می‌دهد این اتفاق بیفتد شرایط نشان می‌دهد کسانی که سال‌ها از نعمت جمهوری اسلامی استفاده کرده‌اند، اکنون باید از نظام دفاع کنند، اما متأسفانه دیدیم که تحت تأثیر حرف‌های دشمن قرار گرفتند و نشدند. موضع بگیرند که باید موضع می گرفتند و موضعی می گرفتند که نباید موضع می گرفتند، دو طرف ایجاد کردند.

مزگی نژاد ادامه داد: اینها افرادی بودند که خیلی جاها مسئولیت داشتند اما متأسفانه تحت تأثیر افکار دشمن قرار گرفتند و دچار بحران شدند و بسیاری از افراد جامعه ما که به آنها گرایش داشتند کلاه خود را از دست دادند و روی صحنه آمدند. و این صحنه ها چیزهای بسیار بدی را به دشمنان نشان دادند و به قول خودشان سعی در براندازی انقلاب اسلامی داشتند که به فضل الهی نقشه هایشان نقش بر آب شد.

وی افزود: اما اتفاقی که افتاد این بود که ضربه خوردند و نتوانستند به اهداف خود برسند و در صحنه جمهوری اسلامی افتادند.

نقش رهبری در خنثی سازی فتنه 88

این کارشناس سیاسی به نقش ولی فقیه در خنثی سازی اغتشاشات 88 اشاره کرد و تصریح کرد: رهبری در هر کشوری نقش کلیدی دارد و روشن است که رهبری باید بتواند صحنه کشور و مجموعه را در اختیار خود مدیریت کند. دسترس.

مزگی نژاد گفت: در کشور ما شخصیتی مانند مقام معظم رهبری که شاگرد امام (ره) بوده و تأسیس انقلاب اسلامی توسط امام را دنبال می کند نشان می دهد که با درایت، معرفت، شناخت دشمن، شناخت صحنه اغتشاشات. و معترضان با شناخت خواص و عوامی که در این صحنه دشمن دشمن شده بودند، اوضاع را به گونه ای مدیریت کردند که دشمن شکست خورد و این بدان معنا بود که رهبر می تواند در بسیاری از جاها، جوامع و کارکردها نقش آفرینی کند و انقلاب را رهبری کند. از بحران ها، گذارها و چرخش های مهم تاریخی که در انقلاب رخ می دهد به سلامت بگذرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری با حکم، نصیحت به فریب خوردگان، یادآوری خواص انقلاب اسلامی و تأثیرگذاری بر افکار دشمن، در نهایت آینده ای را ترسیم کردند که انقلاب اسلامی از بحران سال 1387 به سلامت عبور کرد و دشمنان ما نیز چنین کردند. به اهداف خود نرسیدند.

با گوش دادن به فرمان راننده از تصادف جلوگیری کنید

این کارشناس سیاسی گفت: ناآرامی ها علیه جمهوری اسلامی ادامه دارد و آنچه مشخص است این است که باید ببینیم کجا بایستیم، چه کار کنیم و یکی از عوامل مهم برای ماندن در این صحنه گوش دادن به دستورات است. مقام معظم رهبری، تا بتوانیم خود را از این حوادث و انحرافات نجات دهیم.

نقش رسانه ها در فتنه 88

مزیگی نژاد در خصوص به تصویر کشیدن یک اغتشاش توسط رسانه های خارجی و ورود رسانه های داخلی به این صحنه گفت: رسانه ها در کشورها نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی به مردم، بصیرت افزایی و شفاف سازی صحنه و صدور حکم عادلانه دارند.

وی گفت: اما دیدیم که رسانه های بیگانه مانند اربابان خود علیه جمهوری اسلامی موضع گرفتند و صحنه هایی را به تصویر کشیدند که منافع خودشان در آن دخیل بود و خیلی جاها صحنه های تهمت به جمهوری اسلامی بود.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: رسانه های بیگانه صحنه های زیادی را به صحنه آورده اند و دروغ های بزرگی را پرورش داده اند تا بتوانند رسانه های دنیا را در اختیار بگیرند و دیدگاهی را که می خواهند اعمال کنند و مشخص است که رسانه های خارجی سلامت اسلام را نمی خواهند. جمهوری.

مزگی نژاد تصریح کرد: رسانه های داخلی نیز به دو قسمت تقسیم شدند. آنها بخشی از رسانه هایی بودند که با توجیه، روشنگری، بیان حقایق، به تصویر کشیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی و محیط های مختلف و دشمنی دشمنان به جامعه ما امید بخشیدند و با هدایت مردم در کنار نظام جمهوری اسلامی قرار گرفتند. مردم.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی رسانه های داخلی نیز فریب خوردند و به جمع معترضان پیوستند و دشمن نیز با تکیه بر این رسانه ها کارهایی را در رسانه های نوشتاری، دیداری، صوتی، تصویری و اجتماعی انجام دادند که هدف انقلاب اسلامی و رسانه ها بود. مردم را آگاه کنند و حقایق را نشر دهند، در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده اند و اگرچه این در تاریخ ثبت شده است، اما رسانه هایی هستند که مردم ممکن است به آنها اعتماد نداشته باشند، حتی اگر هنوز سعی می کنند خود را یاور مردم بدانند. مردم باور نمی کنند. آنها و این درسی برای رسانه های دیگر است تا حقیقت را در حوادث بیان کنند.

گرایش های غربی آقای خاتمی و همکاران

این کارشناس مسائل سیاسی در خصوص دیدار محمد خاتمی هفتم و هشتم با جورج سوارس صهیونیست گفت: آقای خاتمی و امثال ایشان کسانی هستند که جهت گیری غربی دارند و این موضوع برای ملت ما روشن شده است.

مزگی نژاد افزود: آنان در اندیشه غربی درس خوانده و زیسته اند و اگرچه به نظر می رسد لباس مقدس روحانیت را بر تن دارند و لقب سیدی را یدک می کشند، اما در عمل ثابت شده است که طرفدار غرب و جریان های غربی نیستند و هستند. و قبل از پرداختن به مسائل اسلامی و اجرای مبانی اسلامی در جامعه به دنبال اجرای اندیشه های غربی هستند.

وی گفت: امثال آقای خاتمی با توجه به همه فضاهایی که داشتند متاسفانه نتوانستند در جایگاهی در خور یک رئیس جمهور مسئول عمل کنند و طبیعتا کشور ما که با بحران هایی مانند اقتصاد و فرهنگ مواجه بود به دنبال سیاسی کاری شد. حرکاتی که نه تنها به نفع کشور نبود بلکه به ضرر آنها نیز بود و مخالفت های خارجی را به کشور معرفی کردند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: نگاه افرادی مانند آقای خاتمی و کروبی و امثال آنها به گونه ای است که می توانند خود را با غرب تطبیق دهند و ارزش های غربی را مدیریت کنند، اما نمی دانند که بخش بزرگ و عظیمی از مردم در ما هستند. کشور دارای چنین فرهنگ ها و گرایش هایی است و طبیعتاً می بینید که گرچه دیدگاه غرب در کشور ما تلاش کرد، بحران ایجاد کرد، با دشمن همکاری کرد و شرایط را برای ورود جاسوسان به کشور فراهم کرد، اما آنها به موفقیتی دست نیافتند. باید به دست می آورد.

مزگی نژاد تصریح کرد: طبیعی است که این افراد امروز هم با جمهوری اسلامی مخالفت کنند و ما متوجه شدیم که آقای خاتمی در جریان قیام اخیر بیانیه ای دادند و این بیانیه نشان داد که تفکرات، گرایش ها و شرایطی که در گذشته داشتند همین بوده است. هنوز تغییری نکرده اند اصرار دارند کار خود را انجام دهند و گاهی با عمل خود اسلام را آزار می دهند و به همین دلیل موفق نیستند اما همان اعتباری را که در جامعه ما داشتند از دست دادند که امیدواریم به میدان انقلاب اسلامی بازگردند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید