16 دسامبر روز ایستادگی در برابر سیاست های شیطانی آمریکاست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حیدر جهان بخشی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ وی گفت: 25 آذر روزی است که دانشجویان تصمیم گرفتند با سیاست های شوم آمریکا مخالفت کنند در حالی که آمریکایی ها پس از کودتای 28 مرداد برای تسلط، نفوذ و غارت ثروت ملی ایران برنامه ریزی کردند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها می خواستند با سفر نیکسون به ایران ثروت کشور را به گروگان بگیرند و پیمان ببندند و ایران را بازیچه و نوکر خود بدانند و بر همه جا مسلط شوند.

این کارشناس سیاسی افزود: آمریکایی ها در طول تاریخ به ویژه پس از 7 مرداد تمام تلاش خود را کردند تا ایران را وابسته به خود کنند و از منابع طبیعی ایران استفاده کنند و ایران اراده ای برای قدردانی از منابع خود ندارد اما به اهداف نرسیدند.

جهان بخشی با اشاره به اینکه 25 آذر روز مقابله با سیاست های شوم آمریکاست، بیان کرد: دانش آموزان باید از این روز درس بگیرند چرا که امروز نیز با سیاست های شوم آمریکا مواجه هستیم که تلاش می کنند جوانان و به ویژه دانش آموزان را تحت سلطه خود درآورند. راه، مخالفت با نظام اسلامی

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دروغ، تقلب و فریب از جمله سیاست های خصمانه آمریکا برای برهم زدن امنیت یک ملت است اگر بتوانند با حمله نظامی سیاست های خود را اجرا کنند. اگر شرایط حمله نظامی مثل امروز را نداشته باشند، سیاست خصمانه خود را از دیگر سیاست‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… آشکار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان از همه امکانات خود برای آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند اما به رحمت الهی و به برکت ایمان و ایمان و اراده جوانان به اهداف شوم خود نرسیده و نخواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید