پرداخت حقوق میلیاردی به کاندیدای بازنشسته انتخابات فدراسیون فوتبال/بستگان نامزد چاپی روی نامه محرمانه فیفا به ایران!


ساعت: 08:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891064

تضییع حقوق جانبازان در فولاد مبارکه و لزوم ورود جدی دستگاه قضایی به این پرونده

پرداخت چند میلیارد دلاری به نامزد بازنشسته ریاست فدراسیون فوتبال که به تازگی تایید شده است، بیش از پیش بر لزوم دخالت جدی قوه قضاییه در صلاحیت نامزدها تاکید می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در روزهای اخیر در بحث تحقیق و تفحص از شورای اسلامی شرکت ذوب آهن سپاهان اصفهان، خبر رسید که حوزه فوتبال این ابرکارخانه ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مزایای زیادی را نصیب نیمه طلایی ها کرده است. جهان که البته ربطی به معادلات مهم انتخابات ریاست جمهوری ندارد. فدراسیون فوتبال نیست.

بر اساس گزارش های جمع آوری شده توسط این شرکت 90 تخلف خاص صورت گرفته که 2 مورد آن مربوط به اداره ورزش فولاد مبارکه است. به همین دلیل گزارشی که با 168 رای موافق تقدیم قوه قضائیه شد، در یک بند از افزایش غیرعادی بودجه باشگاه و در بند دیگر که مهم ترین آن است، به صراحت به بازیابی غیرقانونی این باشگاه اشاره شده است. رئیس جمهور سابق فدراسیون فوتبال که منجر به ابقای وی در این فدراسیون با وجود بازنشستگی شد مطرح شد.

روابط خوب و دوستی دیرینه وزیر ارشد وقت فدراسیون فوتبال با رئیس جمهور وقت و نامزد انتخابات ریاست جمهوری فعلی فدراسیون فوتبال بر کسی پوشیده نیست که هر جا لازم بود آقای دبیرکل به عنوان مدیر پوشش و علیرغم وجود سپر رسانه ای از سوی رئیس جمهور عمل می کرد. فدراسیون فوتبال او از خود دفاع کرد و در مقابل رئیس فدراسیون اختیارات زیادی به دبیرکل داد و حتی او را به پست مهم تیم ملی فوتبال منصوب کرد.


بیرون آمدن از دوران بازنشستگی به ورشکستگی فوتبال ایران

در حالی که محمدرضا ساکت به دلیل بازنشستگی مجبور به استعفا از سمت دبیرکلی فدراسیون شد و پس از مدتی به عنوان مدیرعامل به مجموعه ورزشی سپاهان بازگشت، تاج اما به شرکت فولاد مبارکه اودت بازگشت و از خطر بازنشستگی رهایی یافت و سرانجام او باید با رسوایی به نام “چای ویلموتس” قرارداد ننگین و بیماری قلبی مصلحت آمیز از ریاست فدراسیون استعفا دهد یا بهتر است فرار کند!

اگر این مشکل و ترمیم که بین این زوج اتفاق افتاد هرگز پیش نمی آمد، مهدی خیلی زودتر تاج خود را بر سر می گذاشت و به او ریاست می دادند. فدراسیون فوتبال باید با او ملاقات کنید، زیرا در این صورت هرگز از خسارت 8 میلیون یورویی دولتی از جمله متعلقات فوتبال ایران خبری نمی شد و فوتبال ملی به طور کامل ورشکسته نمی شد.

در بخشی دیگر از این گزارش مهم تحقیق و تفحص آمده است که بازگشت وی به سمت ریاست جمهوری بدون حضور یا مسئولیت مشخص در فولاد مبارکه با سمت مشاور در زمان ریاست جمهوری فوتبال ایران در مجموع حدود یک میلیارد تومان (بیشتر) مبلغ 950 میلیون تومان) تا پایان شهریور ماه 1400 دریافت کردند و این بازگشت به خدمت در شرایطی با سوء استفاده از امتیاز ایثار و جانبازی انجام شد که حدود 400 نفر از جانبازان معزز و معزز دفاع مقدس با بی توجهی فولاد مبارکه به مطالبه گری مواجه شدند. بهبود.

a4d04158 32ad 4649 a018 79bc35c8b184 خبر خاکستری

در بخشی دیگر از گزارش تحقیق و تفحص 92 هزار میلیارد تومانی تخلفاتی از قبیل هزینه های ریتوئیت و پخش رسانه ای با رقم بیش از 400 میلیون تومان و یا خرید کفش اسکچرز خارجی به همراه کیت ورزشی آدیداس برای مدیران فولاد مبارکه توسط شرکت فولاد مبارکه خریداری شد. این باشگاه همچنین در این گزارش به طور ویژه به قاچاق پوشاک ورزشی برای تیم فوتبال سپاهان اشاره شده است که با هیچ معیاری صحیح نیست.

4ee17fe5 3fa1 4aac 986f e70c8232194f خبر خاکستری

این در حالی است که به محض اعلام موضع صریح و صریح اعضای شورای اسلامی در کمیسیون اصل 90 و فراکسیون ورزش با نامزدی که پرونده اش در سازمان بازرسی کل کشور بازگشایی شده بود، بلافاصله برخی تحرکات ضد ایرانی و ضد ایرانی انجام شد. حرکات ملی در کوالالامپور مالزی که مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا است، خط و مسیر تعلیق فوتبال ردیابی می شود.

با ارسال گزارش هایی به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا از سوی افرادی که سابقه ارسال ایمیل های ضد ایرانی علیه منافع ملی را دارند، این سوال مطرح شد که این نهاد سختگیر رنگ توطئه علیه استقلال دارد. فدراسیون فوتبال و انتخابات آن را به ارمغان می‌آورد و در نهایت با اعمال فشارهای گسترده از سوی نهادهای بین‌المللی، قصد دارد نامزد را با یک پرونده علنی به ریاست جمهوری برساند. فدراسیون فوتبال بازگشت


اثر انگشت بستگان متقاضی در نامه محرمانه فیفا

این نامه ارسالی به فدراسیون ایران به وضوح امضای یکی از مدیران رده متوسط ​​در AFC را نشان می دهد که او نیز ایرانی است و با نامزدی رابطه نزدیک داشت و در بسیاری از محافل این شریک اقتصادی رئیس سابق فدراسیون تصور می شود. در تجارت با فولاد گفته می شود او در فوتبال ایران همکار دارد که تلاش زیادی برای به دست آوردن مقام رهبری در ایران دارد فدراسیون فوتبال داشته ولی به جایی نرسیده و الان در بین بستگان تاج است.

علیرغم اینکه اولویت منافع شخصی بیش از هر چیز از سوی تیم این کاندیدای جنجالی و خبری بارها به اثبات رسیده است، اما مشخص نیست که آیا مهدی محمدنبی و منصور کنبرزاده به عنوان معاونان پیشنهادی مهدی تاج اظهار نظر مخالفی ندارند. این اقدامات و در نهایت به بازی برای متوقف کردن فدراسیون ختم شد و قاطعانه بازی را برخلاف منافع ملی و میهنی به میدان رفتند.

با این تفاسیر دیگر ردپای نزدیکان این کاندیدای ریاست جمهوری مشخص است فدراسیون فوتبال این موضوع در نامه محرمانه فدراسیون بین‌المللی فوتبال به نهاد ملی تصریح شده است و این امر بر دوش نهادهای نظارتی برای اعلام نظر نهایی در خصوص صلاحیت و صلاحیت خود برای تصدی پست ریاست جمهوری اسلامی افزوده است. ایران مشکلات مشکوک افزایش خواهد یافت.

اکنون با انتشار تخلفات فولاد مبارکه سپاهان و به ویژه تخلف رئیس جمهور سابق. فدراسیون فوتبال برمی گردد و البته با ارسال پرونده به قوه قضائیه می توان گفت که مهدی تاج در حال حاضر 2 پرونده مفتوح دارد. یکی برای قرارداد ویلموتس و دیگری برای نقض بازنشستگی او با وجود بازنشستگی که با این شرایط برابر و قانونی است، جایی برای او در میان نامزدهای واجد شرایط نیست.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید