پرداخت یارانه تا ابتدای قانون موجودی الکترونیکی + جزئیات

پرداخت یارانه تا ابتدای قانون موجودی الکترونیکی + جزئیات

روز جدید : وزیر جهاد کشاورزی تعیین مهلت ۳ ماهه برای بازپرداخت بهای گندم در حوزه تجارت و صنعت را یکی از اقدامات دولت برای حمایت از این بخش عنوان کرد.

وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه واریز یارانه از دو ماه قبل از هدفمندی ارز آغاز می شود، گفت: در صورت فراهم نشدن زیرساخت های لازم برای توزیع کالاهای اساسی، یارانه این اقلام به صورت نقدی پرداخت می شود. “

«سید جواد ساداتی نژاد» در گفت وگو با خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره زمان بندی توزیع کاربرگ عناصر کلیدی، گفت: طبق قانون باید به سراغ کاربرگ برویم اما از آنجایی که زیرساخت های لازم وجود ندارد. یارانه های موجود در حال حاضر پرداخت می شود.

وی افزود: تامین زیرساخت های توزیع موجودی الکترونیکی زمان زیادی می برد و هر زمان که این زیرساخت ها آماده شود طبق قانون عمل می کنیم.

ساداتی نژاد در خصوص لزوم هدفمندی یارانه ها گفت: عواملی مانند دستمزد، تورم، افزایش قیمت انرژی و خشکسالی که منجر به کمبود مواد غذایی در جهان شده است باعث افزایش قیمت ها و بحران اخیر در اوکراین شده است.

وی با بیان اینکه مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها از موضوعات مهم مجلس و دولت است و باید اجرایی شود، به برخی کاستی‌های ارز ترجیحی اشاره کرد و افزود: لغو این نوع توزیع ارز یک اصلاح بزرگ اقتصادی است که دولت‌ها باید انجام دهند. «و دولت سیزدهم این را اصلاحی به نفع مردم می داند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: مردم باید مطمئن شوند که دولت قبل از حذف این ارز مبلغ جبرانی را پرداخت خواهد کرد.

ساداتی نژاد با بیان اینکه مردم نگران این موضوع نباشند، گفت: دو ماه مانده به اجرای این طرح یارانه نقدی برای افزایش قدرت خرید مردم آغاز می شود.

وی تاکید کرد: یارانه نان و دارو تغییر نمی کند و برای آرد صنفی و صنعتی مبلغ جبرانی پرداخت می شود.

وزیر جهاد کشاورزی تعیین مهلت سه ماهه برای بازپرداخت بهای گندم در حوزه تجارت و صنعت را یکی از اقدامات دولت برای حمایت از این بخش عنوان کرد.

ساداتی نژاد با تاکید بر اینکه یارانه ها حذف نمی شود، تصریح کرد: هدف اصلی این طرح انصاف در حوزه یارانه است و از کالا به مردم منتقل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید