پرداخت 475 میلیارد تومان از وام قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1888003

بختیاری در سفر به شهرستان بهمه از اعطای وام 475 میلیارد تومانی برای ایجاد اشتغال در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در سفر به شهرستان بهمئی پس از افتتاح ساختمان کمیته امداد آن شهرستان در جمع مسئولان استانی و شهرستانی حضور یافت و از نزدیک با برخی از درخواست کمک از کمیته کمک.


وی در این دیدار گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین شکوه انقلاب و ارزش‌های انقلاب و بزرگ‌ترین تحقیر آمریکا و تکلیف ما در جهاد تبیین روشن است.


وی ادامه داد: مردم شهرستان بهم نماد واقعی پیروی از ولایت هستند و 120 شهید نشانه این واقعیت در بین این مردم شهیدپرور است و امروز باید قدردان خانواده این عزیزان و این مردم غیور باشیم. “


وی با بیان این مطلب ادامه داد: سه وظیفه اصلی در گردم ایجاد اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی داریم و باید در جامعه جهادی فعالیت کنیم تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم.


سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در خصوص ایجاد اشتغال و مجموعه اعتبارات برای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه اشتغال 8110 نفر با اعتباری بالغ بر 475 میلیارد تومان وام توزیع می شود. اگر استان بتواند ایجاد کند، با کمک دولت و نمایندگان مجلس، ورودی بیشتری در این زمینه تزریق خواهد شد.


وی در ادامه گفت: 500 هزار شغل با کمک دولت محترم ایجاد می شود که از این تعداد 250 هزار نفر شاغل نیستند البته اولویت با افراد شاغل است.


بختیاری ادامه داد: باید از تمام ظرفیت ها برای ایجاد تحول خوب در بهمیه استفاده شود و برای ایجاد اشتغال پایدار از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در خصوص بخش و رکن مهم ساخت مسکن گفت: 40 هزار تفاهم نامه منعقد شده و تا پایان سال 1402 اجرایی می شود و امیدواریم تا پایان این مدت هیچ مشتری روستایی مشکل مسکن نخواهد داشت، البته نقش بسیج سازندگی برای اجرای این طرح بسیار حیاتی است.


وی در ادامه گفت: با توجه به وعده دولت محترم مبنی بر ایجاد 4 میلیون واحد مسکونی، یک میلیون واحد مسکونی برای نیازمندان احداث می شود. برای فاز اول تفاهم نامه امضا شد و مقرر شد ظرف مدت 30 ماه 500 هزار واحد مسکونی ساخته شود که 230 هزار واحد آن سهم کمیته امداد است.

دیدگاهتان را بنویسید