پرسپولیس اگر فرصت داشت امروز در جدول کنار سپاهان بود!

پرسپولیس اگر فرصت داشت امروز در جدول کنار سپاهان بود!

عباس آقایی درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها می گوید: به نظر من اجازه ورود بانوان به ورزشگاه ها یک حق طبیعی بود که در نهایت به آنها داده شد. این اتفاق مبارک و مثبت سلامت و ایمنی ورزشگاه ها را تضمین می کند اما شنیدم در دیدار استقلال و مس کرمان اتفاقات خوبی افتاد.

وی ادامه می دهد: البته فکر می کنم فقط 500 بلیت و سهمیه بانوان علاقه مند به فوتبال خیلی کم است و توصیه می کنم این سهمیه حداقل 4 برابر باشد. ورزشگاه آزادی که چهارشنبه پذیرای پرسپولیسی‌های دختر است به قدری بزرگ است که گنجایش 2000 خانم را دارد. مطمئنم این ورزشگاه امکانات خوبی مثل حمل و نقل و امنیت خواهد داشت.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: جو ورزشگاه ها و ورزشگاه های ایران نیازمند پالایش فرهنگی است و چه اقدامی بهتر از ورود بانوان به ورزشگاه ها؟ حالا با حضور خانم ها شاهد خواهیم بود که آقایان اخلاق بیشتری را رعایت خواهند کرد. همچنین می توانید در جامعه، در مغازه یا فروشگاه و حتی در مترو و اتوبوس ببینید که وقتی خانمی وارد می شود، آقایان سعی می کنند احترام بگذارند و از الفاظ رکیک استفاده نکنند. تا زمانی که ادامه داشته باشد همین مشکل بر استادیوم ها حاکم خواهد بود. امیدوارم بعد از ورزشگاه آزادی شهرها و دخترانی که به فوتبال علاقه دارند بتوانند از این حق استفاده کنند و برای تماشای فوتبال به ورزشگاه بروند.

عباس آقایی در خصوص دیدار اخیر پرسپولیس در اراک و برد یک بر صفر مقابل گربه سیاه خود نیز خاطرنشان کرد: بحث از گربه سیاه و این حرف ها نیست، پرسپولیس دو بار در اراک و یک بار در جام حذفی به این تیم باخته بود. ، اما شک نداشتم که این بار برنده میدان را ترک خواهد کرد. البته نباید کتمان کرد که تیم آلومینیوم نیز مقابل پرسپولیس بسیار خوب و بدون ترس بازی کرد و این جای تبریک است اما در نهایت با تجربه حریف مغلوب شدند.

وی تصریح کرد: پرسپولیس به این برد و 3 امتیاز نیاز مطلق داشت. اگر این بازی را نمی برد شاید در آینده با مشکل مواجه می شد اما در اراک پیروز شد تا 5 امتیازی شود. با این حال من خودم معتقدم که اگر پرسپولیس در اصفهان کمی شانس داشت حالا 7 امتیازی می شد و بعد از سپاهان اصفهان در صدر جدول قرار می گرفت. پرسپولیس در دیدار هفته اول بازی خوبی انجام داد و موقعیت های زیادی خلق کرد اما این روز روز دروازه بان ذوب آچان و مدافعان این تیم بود. باشگاه فوتبال خوزستان با جواد نکونام یکی از مدعیان اصلی قهرمانی امروز است و آن دیدار برای هر دو تیم بسیار سخت و نفس گیر بود و با تساوی 0-0 به پایان رسید.

هافبک سال های اخیر پرسپولیس درباره عملکرد خط هافبک این تیم نیز می گوید: خط هافبک پرسپولیس بسیار خوب و پربار است. سروش رفیعی پوستش را ریخته و در پرسپولیس لیدر خوبی است و میلاد سرلک هم کار بزرگی انجام داده است. سارلاک یک گل سه امتیازی به ثمر رساند و در طول بازی با تمام وجود می جنگید و می دوید. بقیه هافبک ها هم نمایش قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند تا تیم را به پیروزی برسانند.

وی همچنین با تمجید خاصی از علیرضا بیرانوند می گوید: قبل از شروع مسابقات پیش بینی کرده بودم که علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس در فصل جدید باشد. او پس از دو سال کسب تجربه مفید در اروپا و با پشتوانه چندین ساله بازی در تیم ملی، جام جهانی و جام ملت های آسیا به پرسپولیس آمد و با اعتماد به نفس بالایی بازی می کند. بیرانوند هم در فوتبال ما ستاره است و امیدوارم دومین جام جهانی خود را با قدرت تجربه کند.

دیدگاهتان را بنویسید