پرسپولیس با این ستاره به توافق رسید

پرسپولیس با این ستاره به توافق رسید

یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس علی علیپور است که حدود 900 میلیون از این باشگاه طلبکار است. باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا این پرونده را به گونه ای پیش برد و به تعویق بیاندازد که برای گرفتن مجوز حرفه ای مشکلی ایجاد نشود. اما وکیل علیپور باهوش بود و این پرونده را به قدری به پایان رساند که باشگاه پرسپولیس مجبور شد تا 20 فروردین این پرونده را ببندد و مدارک خود را در سایت کمیته مجوزهای حرفه ای بارگذاری کند. در این راستا باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق با وکیل علیپور است.

توافقی که تا حدودی انجام شده و باید به تایید هیات مدیره این باشگاه برسد. مشخص است در این تسویه حساب باشگاه پرسپولیس با یک چک به طلاب علیپور پرداخت و او نیز با بسته شدن پرونده موافقت کرد. بدین ترتیب در صورت تایید توافقنامه مذکور توسط هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، هیچ خطری در این حوزه از باشگاه پرسپولیس برای اخذ مجوز حرفه ای وجود نخواهد داشت.

حق نمایندگی مشکل ساز شده است

پرسپولیسی ها تا دیشب می خواستند هزینه ایجنت مربوط به قرارداد لئاندرو پریرا را بپردازند تا بازگشت این بازیکن از برزیل منتفی و یا حتی به تعویق نیفتد. با این حال، ایجنت پریرا تهدید کرد که در صورت عدم پرداخت این بازیکن اجازه بازگشت نخواهد داد. در همین راستا باشگاه پرسپولیس پرداخت دلار به ایجنت پریرا را در اولویت قرار داد. این در حالی است که این باشگاه در چند روز اخیر آنقدر از جاهای مختلف وام گرفته که رضا درویش دیگر در این زمینه هیچ منبعی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید