پرسپولیس به دنبال غرامت بیرانوند است

پرسپولیس به دنبال غرامت بیرانوند است

اگر بازیکنی در اردوی تیم ملی مصدوم شود و این مصدومیت بیش از 4 هفته طول بکشد، باشگاه می تواند از فدراسیون فوتبال درخواست غرامت کند. این بخشی از قوانین فیفا است، اما به نظر می‌رسد باشگاه‌های ایرانی چیزی از این قانون نمی‌دانند و هیچ باشگاهی دیده نشده است که به خاطر مصدومیت بازیکنی از فدراسیون فوتبال غرامت بخواهد. چیزی که بارسا اکنون به دنبال آن است. آرائوخو مدافع بارسا و تیم ملی اروگوئه در اولین دقیقه بازی اروگوئه مقابل ایران مصدوم شد و انتظار می رود مصدومیت او بیش از 4 هفته طول بکشد. بنابراین بارسا به دنبال غرامت از فدراسیون فوتبال اروگوئه است.

با انتشار این خبر قرار است باشگاه های ایرانی از این پس از این قانون استفاده کنند. البته این مشکل در شرایطی اجرا می شود که مصدومیت بازیکن بیش از 4 هفته طول بکشد.

در دیدار ایران مقابل اروگوئه تنها بازیکن ایران که مصدوم شد علیرضا بیرانوند بود که در دقیقه 63 جای خود را به امیر عابدزاده داد. بعید است که او بیش از 4 هفته از میادین دور باشد. بر این اساس باشگاه پرسپولیس نمی تواند از فدراسیون فوتبال شکایت کند و به دنبال جبران خسارت باشد. سردار آزمون نیز روز گذشته دچار مصدومیت جزئی شد و تحت فیزیوتراپی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید