پرسپولیس یا محل گل محمدی است یا محل این ستاره

پرسپولیس یا محل گل محمدی است یا محل این ستاره

یحیی گل محمدی هنوز ماجرای خداحافظی ناگهانی بشار رسن و تنها گذاشتن پرسپولیس را فراموش نکرده است.

بشار رسن اخیرا در مصاحبه ای گفته است: اگر هر تیمی در لیگ ایران به من پیشنهاد بدهد خوشحال می شوم اما اگر این تیم پرسپولیس باشد با سر قبول می کنم چون خیلی دوست دارم به این تیم برگردم. افتخار پوشیدن این پیراهن را داشته باشم و دوباره در کنار هواداران باشیم. البته الان که در قطر کار می کنم تمام تمرکزم روی موفقیت تیم تحت قراردادم است و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.»

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در پایان آذرماه 1398 اعلام کرد که پس از ناکامی در فینال آسیا در دوحه می ماند و رسما به باشگاه قطری اس سی می پیوندد و با علی کریمی، هافبک سابق ایرانی اهل ایران همبازی خواهد شد. استقلال. یحیی گل محمدی انتظار نداشت بشار رسن آخرین نفری باشد که این موضوع را به او بگوید و هافبک عراقی از این تصمیم کاملا شوکه شد. یکی از دلایل اختلاف شدید سرمربی پرسپولیس با مهدی رسول پناه، مدیرعامل وقت باشگاه، همین موضوع بود که دیگر هرگز داغ نشد.

یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس به ما گفت که یحیی گل محمدی مطلقاً تمایلی به بازگرداندن بشار رسن ندارد و در واقع باشگاه پرسپولیس محل یکی از این دو است. با وجود اینکه بشار رسن برای پرسپولیسی شدن ابراز علاقه کرده است اما زمانی این خواسته محقق می شود که سرمربی این تیم فردی غیر از یحیی گل محمدی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید