جایگاه پرسپولیس در این فصل در تاریخ بی سابقه بوده است/ پیدا شدن باب دلالی در این باشگاه; گل محمدی مرد را آشتی نداده است!


ساعت: 08:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1842555

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس فصل بی سابقه ای را پشت سر گذاشت. باب دلالی در باشگاه افتتاح شد و به نظر می رسید که عده ای دوست ندارند این تیم برنده شود.

کاسم دهنوی هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی دانا در خصوص راه سرخپوشان گفت: به خود فشار نیاورید و به خودتان آسیب ندهید اما به هیچ وجه این اتفاق نیفتاد. “

وی ادامه داد: معتقدم این نایب قهرمانی به نفع ما بود و یک سال طول می کشد تا شوک وارد سریال شود. در این فصل مدیریت درون و بیرون زمین چندان تعریف نشده بود و چند بازی به دلیل نبود سرمربی در زمین آسیب دید.

دهنوی درباره این نایب قهرمانی گفت: پرسپولیس در این فصل نیازی به برد نداشت و باید آسیب شناسی می کرد. چوب را تیم و خانواده خوردند، البته حفظ 5 قهرمانی کار ساده ای نیست. استقلال برنامه بود و هدف داشت و بالاخره قهرمان شد.

وی با اشاره به فصل نقل و انتقالات گفت: بازیکنان بدی در کار نبودند اما بازی در پرسپولیس سخت است و بازیکنان جدید باید خود را با شرایط خاصی وفق می دادند. وقتی شرایط بازیکن به اندازه کافی خوب نباشد، تیم آسیب می بیند. معتقدم تیم در این فصل پنجره بدی نداشت اما سطح توقع هواداران بالاست.

هافبک سابق سرخپوشان در این خصوص تاکید کرد: دومی باید اتفاق می افتاد تا پرسپولیس از پشت بام نیفتد. اگر هواداران سطح تحمل خود را افزایش دهند و مثل گذشته از تیم حمایت کنند، باز هم می توان به موفقیت امیدوار بود. من 2 سال است که با یحیی گل محمدی کار می کنم و او را می شناسم.

وی افزود: مطمئنم یحیی هیچ وقت آدم مفیدی نبوده و حتما شرایط بد و سختی او را مجبور به این کار کرده است. بارها عدم حضور مدیرعامل و عدم خرید لیست یحیی او را تحت فشار قرار داد در حالی که می توانست شرایط بهتری داشته باشد. بازیکنان خارجی خریداری شدند که از بازیکنان ایرانی هم ضعیف تر بودند و این در مورد پرسپولیس صدق نمی کند.

دهنوی به ضعف تیم در برخی مسابقات اذعان داشت: تیم های شهرستانی مقابل پرسپولیس انگیزه مضاعف دارند و بحث افت فنی تیم را مطرح نکردند. در فوتبال ایران شناخت بازی حریف به اندازه مسائل عاطفی و انگیزشی موثر نیست. نقل و انتقالات پی در پی بازیکنان و نبود جانشین مناسب این تیم را به امروز رسانده است.

این پیشکسوت در خصوص حفظ یحیی گل محمدی گفت: تیم باید پایدار باشد، در فوتبال دنیا سرمربی چندین سال در تیم می ماند، چرا اینجا نیست؟ تغییر سرمربی اشتباه است و باید با توجه به ابزارهای ارائه شده از او نتیجه بخواهیم. فرهام ابزار ضروری این فصل برای پیروزی نیست و مدیران مجبور نیستند مدام تغییر کنند تا نظر باشگاه تغییر کنند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس فصل بی سابقه ای را پشت سر گذاشت. باب دلالی در باشگاه افتتاح شد و به نظر می رسید که عده ای دوست ندارند این تیم برنده شود. این فصل باید در تاریخ نوشته شود. درگیری هایی در تیم بود که مدیریت نشد و برای تیم تبلیغات ایجاد کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید