پروازهای حج و عتبات از فرودگاه اراک در دستور کار است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحیم حسین نسب مدیر فرودگاه شهدای اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی بیان کرد: در بازدید اخیر از فرودگاه شهدای اراک با حضور استاندار محترم اراک، نماینده مردم اراک در شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت هواپیمایی معراج، افزایش پروازها به عسلویه و ایجاد یک خط پرواز به سایر شهرها با توجه به شرایط کاری و کاری و همچنین برقراری پروازهای حج و عتبات از این فرودگاه برجسته شد.

وی افزود: هم اکنون پروازهای مشهد دو روز در هفته در روزهای دوشنبه و پنجشنبه و پروازهای عسلویه در روزهای یکشنبه از این فرودگاه انجام می شود.

مدیر فرودگاه شهدای اراک تصریح کرد: با توجه به اینکه پروازهای عسلویه هم اکنون در برنامه فرودگاه اراک قرار گرفته است، با توجه به فراهم بودن شرایط لازم از نظر تجهیزات و امکانات در فرودگاه، افزایش ظرفیت این پرواز را در نظر داریم.

حسین نسب با بیان اینکه مسافران می توانند از طریق دفاتر و آژانس های هواپیمایی بلیت پروازهای مشهد و عسلویه را تهیه کنند، افزود: قیمت بلیت یک طرفه پروازهای عسلویه و مشهد یک میلیون و 100 هزار تومان ثابت است.

حسین نسب در پاسخ به سوالی درباره وضعیت زیرساخت های فرودگاه اراک گفت: فرودگاه اراک با تجهیزات و زیرساخت های ناوبری فعلی از جمله روشنایی باند، طول و عرض باند مناسب برای پروازهای داخلی مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان مرکزی اعتبارات فرودگاه اراک بررسی شد، افزود: ساختمان های جدید از جمله ساختمان هواشناسی در حال ساخت با پیشرفت تقریبا 80 درصدی و ساختمان ایمنی زمینی در حال طراحی از جمله موارد است. پروژه هایی که موجب بهبود تامین اعتبارات لازم و بهره برداری از ظرفیت فرودگاه اراک می شود.

مدیر فرودگاه شهدای اراک همچنین خاطرنشان کرد: زیرساخت ها و مقدمات بهبود وضعیت جاده دسترسی به فرودگاه نیز انجام شده و با تامین اعتبار لازم این کار انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید